Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel San francisco

Discussie gestart

emporionelis

Beste leden,

Kan iemand mij een goed en mooi (statig) hotel aanbevelen in San Francisco. >:D
Ik zat al te kijken  naar sir Francis drake, intercontinenta Mark Hopkins etc..
Helaas kom ik overal slecht reviews tegen, ik weet dat het overal zo is, maar ik wil op mijn laatste dag een ""dik hotel" ;)

Hebben jullie ervaring in de diverse hotels in SF? ik heb al op het forum gekeken maar zie niet echt iets wat ik zoek.

Graag hoor ik van jullie waar ik naar moet kijken.

Groet

Niels
#1 - 09-04-2010, 23:54 uur



Loek

Het Chancellor Hotel wat tegenover de Francis Drake zit vond ik wel een fijn hotel.  Je kunt mijn ervaringen daarover vinden in mijn reisverslag.
#2 - 09-04-2010, 23:59 uur

Ine

Wij hebben een paar keer gelogeerd in wat toen het Holiday inn Financial District was. Inmiddels gerenoveerd en is nu Hilton Financial District.
je zit vrij centraal, eigenlijk meteen naast China town. Zij hebben kamers met mooi uitzicht richting Fisherman's Wharf en een deel van de stad.
#3 - 10-04-2010, 08:36 uur

Harry

Wij hebben in 2005 vier nachten in het Mark Hopkins gezeten, en dat kan ik van harte aanbevelen, het is toch heel bijzonder om in een San Francisco landmark te overnachten, de recencies op Tripadvisor zijn ook overwegend zeer positief, een negatieve ervaring is natuurlijk altijd mogelijk, het ontbijt bij "The top of the Mark" is fantastisch, en het uitzicht over de hele stad onovertroffen. Reken er wel op dat het geen goedkoop hotel is, het eten is er zeer duur, zelf parkeren is niet mogelijk en de valetparking koste toen al $ 50 per nacht, als je daar rekening mee houd zul je een fantastisch verblijf hebben.
#4 - 10-04-2010, 11:53 uur

Huls

Ik overnacht in augustus een aantal dagen in het Parc 55 Hotel. Vrij centraal, en vlakbij Union Square.
#5 - 10-04-2010, 12:07 uur

leendert en maria

Wij gaan komende zomer ook naar Parc 55, ziet er goed uit. Ontbijt en parkeren allebei apart betalen en niet goedkoop.
#6 - 10-04-2010, 14:22 uur

emporionelis

Dank allemaal voor de tips!!
Ik moet zeggen dat ik niet op de Park 55, en Chancellor gekomen was.


Ik merk wel dat ik snel moet zijn want het lijkt net alsof de hotels in SF het hele jaar vol geboekt zijn.

Nogmaals dank en groet

Niels
#7 - 12-04-2010, 23:23 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15