Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel San Francisco

Discussie gestart

vincent77

Is er iemand bekend met hetHoliday Inn San Francisco-Fisherman's Wharf?
We zitten 3 nachten in SF, en hebben een early bird tourvoor alcatraz geboekt, en deze zit lekker dicht bij pier 33 ;)

Of kun je beter meer naar het centrum zitten? Dit hotel komt zo op 71€ per nacht, is dat weinig/veel in SF?
#1 - 29-04-2010, 23:07 uur
« Laatst bewerkt op: 29-04-2010, 23:54 uur door vincent77 »

houtsmaaa

Naar mijn idee zit je daar prima ook voor dat geld! Vanaf daar kan je gemakkelijk een cablecar nemen naar het centrum, lopen is bijna niet te doen. De afstand wel, de helling niet. Aan de pier is ook genoeg te doen, vonden wij leuker dan in het centrum, hangt van je interesses af natuurlijk. Wij zitten nu ook in holiday inn (LA) en hebben echt niks te klagen. Eergister zaten we nog in SF in een hotel op lombard street maar dat is toch wel een eind van de warf af. Via highway 1 zijn we hier uitgekomen. Als je lekker wilt eten   en je vind het leuk zou ik naar Bubba gump shrimp gaan, is erg goed! Om op je vraag terug te komen, nee , ik vind het niet veel en de holiday's inn staan meestal voor een nette kamer en een redelijk ontbijtje. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel. Wanneer gaan jullie?

Johannes.
#2 - 30-04-2010, 07:54 uur

Ine

Een aantal jaren geleden hebben we er 2 keer geslapen. Prima hotel, leuke ligging.
Hotel eheft een parkeergarage maar jet meot wel betalen voor parkeren.
Niet zover van eht hotel rijden bussen naar het centrum, maar het is ook te lopen. Ook een van de cable-cars vertrekt redelijk in de buurt.
Bij de Holiday Inn is een ontbijt niet inbegrepen, maar in het nabijgelegen Holiday Inn Express (ook goed) is het wel inklusief.
Ik kan mij overigens ook een Denny's vlakbij herinneren, goede betaalbare plek voor ontbijt en andere maaltijden.
#3 - 30-04-2010, 08:09 uur

Yessica

Vanaf daar kan je gemakkelijk een cablecar nemen naar het centrum, lopen is bijna niet te doen. De afstand wel, de helling niet.


Ik heb het toch gedaan, op hoge hakken!

Werd dan ook meteen aangezien voor een native San Franciscosiaanse  :)
#4 - 30-04-2010, 11:20 uur



vincent77

Bedankt allen, en geboekt  :)

Morgen vertrekken we, erg veel zin in...
Ben nu alle checklistjes aan het afwerken. Moeten nog heel wat bevestigingen printen, maar wat we wilden boeken is nu geboekt.
Omdat SF de eerste stad is die we aandoen, konden we die wel met zekerheid boeken. Zeker omdat we ook alcatraz hier al vast wilden leggen.

In het vliegtuig nog even een extra keer de california reisgids doornemen en dan zijn we er helemaal klaar voor
#5 - 30-04-2010, 11:52 uur

Yessica

Leuk hoor! Veel plezier! (En neem een warme trui mee  ;))
#6 - 30-04-2010, 12:46 uur



houtsmaaa

Leuk hoor! Veel plezier! (En neem een warme trui mee  ;))
Dat is zeker in SF geen slecht plan, 2 dagen terug hadden wij veel regen en de golden gate was bijna niet te zien. Nu is het wat beter volgens mij.
#7 - 30-04-2010, 16:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15