Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel San Francisco

Discussie gestart

jerkar

Hallo allemaal,

We zijn nu aan het zoeken naar een hotel in San Francisco, voor 4 nachten.
We willen in SF de gebruikelijke hotspots bekijken.
Al e.e.a. gelezen op het forum, en de meeste mensen gaan volgens mij naar een hotel in Fisherman's warf of Union Square.
Wat raden jullie aan? Voor ons is een goede locatie heel belangrijk, parkeerkosten kan uiteindelijk een doorslag geven.
Priceline maakt trouwens onderscheid tussen union square east en west, maakt dat nog veel uit?
#1 - 24-04-2009, 22:18 uur

sweatbox

Als parkeren een must is zou ik niet te zeer in het centrum gaan zoeken naar een hotel. Voor parkeren betaal je hoofdprijs, voor zover ik weet. in San Francisco. Misschien dat er mensen zijn die hotels kennen die gratis of goedkope parkeervoorzieningen aanbieden. Kun je dat trouwens als optie bij priceline.com mee invoeren?
#2 - 25-04-2009, 11:18 uur

jerbia

Wij hebben in 2007 in The Wharf Inn gezeten op Fisherman's Wharf. De lokatie is perfect en het parkeren is er gratis.

http://www.wharfinn.com/
#3 - 25-04-2009, 12:48 uur

jerkar

Parkeerkosten is voor ons absoluut geen must, maar kan natuurlijk wel een uiteindelijke doorslag geven
een zwembad wel, en ik begrijp dat die niet veel te vinden zijn in SF.
Kortom, locatie en zwembad staan bovenaan. Volgens mij kan je dan het beste zitten in Union Square?
#4 - 25-04-2009, 13:01 uur

Marianne

Waarom zou je in SF een zwembad willen? Het is er meestal te fris om te kunnen zwemmen, en je zult je dagen al vol genoeg hebben.
Als je iets zuidelijker gaat zitten, in de buurt van het vliegveld bijvvoorbeeld, is het een stuk aangenamer qua temperatuur en zul je ook meer zwembaden aantreffen, maar dan zit je weer ver uit het centrum.

Wij zaten vorig jaar in de Columbus Motor Inn, is ons prima bevallen. Ook gratis parkeren. Omdat parkeren wel 30 dollar per dag kan kosten is het wel van belang dat je er rekening mee houd bij het vergelijken van prijzen.
Verder heb ik geen ervaring met hotels in het centrum, wel prima ervaringen met de BW El rancho Inn in Millbrae, handig voor een eerste of laatste nacht.

Marianne
#5 - 25-04-2009, 14:29 uur

melvin

hoi,

ik zelf vind de locatie ook een belangrijk punt.
en daarom hebben we vorig jaar overnacht in het sheraton Fisherman's Wharf.
dit ligt dus op Fisherman's Wharf en heeft een zwembad, het parkeren is wel niet gratis (maar wij hadden ook geen auto in SF).
veel succes verder,

gr. melvin
#6 - 25-04-2009, 17:35 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

jerkar

Kwam trouwens dit ook tegen..
Iemand ervaring ermee?

https://www.park-by-phone.com/longterm/?ownerid=bart
#7 - 25-04-2009, 18:01 uur

sandrochka

Als je via bijv Priceline een lagere prijs voor de kamer betaald dan kun je die parkeerkosten ook weer betalen.
#8 - 28-04-2009, 19:57 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

ilssse

Ik heb via www.newyorkhotel.nl een hotel geboekt op lombardstreet.
het is het Greenwich hotel.
Ziet er keurig uit, gratis parkeren en de prijs is erg netjes!
Wij betalen met 2 personen voor 4 nachten $ 403,00
#9 - 29-04-2009, 08:35 uur
May all your dreams come true...
Ilse

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15