Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel Yosemite NP, en Mt. Raineer NP

Discussie gestart

DeniseenCoen

Hoi Allemaal,

Hebben jullie tips voor een hotel in of vlakbij Yosemite 16-9 tot 19-9
En een hotel 9-9 tot 11 -9 bij Mt Raineer NP. vlakbij?

Ik wilde bij Mt. Raineer bij Paradise Inn hotel. Omdat we in dat gedeelte willen zitten bij het park.
Nu is dat helaas niet meer beschikbaar !? iemand een tip?

En moeten we van te voren boeken? In principe willen we het allemaal op de bonnefooi doen.
Zodat we het programma nog helemaal om kunnen gooien als we willen!?

Ik hoor het graag!

Groetjes Denise
#1 - 25-08-2008, 15:05 uur

Marianne

Hallo Denise,

Er is heel veel gschreven over accommodatie in Yosemite, lees eens wat topics door. Voor de mogelijkheden in het park kijk op www.yosemitepark.com . Denk er aan dat je veel moet rijden als je buiten het park zit. Wil je toch buiten het park zitten dan ligt El Portal het gunstigste. Voordeel van in het park zitten is dat je niet meer in het donker terug hoeft te rijden naar je hotel, je hebt dan een veel langere dag in het park en je kunt 's aonds ook nog activitetien ondernemen (films, diavoorstellingen, rangerpraatjes).
Ik denk dat het handig is om te reserveren. Annuleren kan altijd.

Toen wij naar Mt Rainier gingen werd de Paradise Inn net verbouwd. We hebben toen in Packwood overnacht. Hier zijn meerdere mogelijheden. Reserveren lijkt me niet nodig.

Marianne
#2 - 25-08-2008, 20:38 uur

Satin13

Wij verbleven in Mariposa, in de Mariposa Lodge. Mooie grote kamers, vrindelijke mensen en een leuk stadje waar je lekker kan eten!
#3 - 25-08-2008, 20:54 uur
USA rocks!




DeniseenCoen

Hoi Marianne,

Bedankt voor je reactie!
Als ik google op hotel mt raineer dan vind ik er twee! Helaas zitten deze beide vol! 8-9-10 September.

Dus vandaar!

Over Yosemite zijn zoveel topics geschreven dat ik er niet echt duidelijk meer van word! ;-)
Dus ben gaan zoeken via de zoekfunctie en daar kwam weinig meer uit!

Aangezien het natuurlijk kort dag is word het allemaal wat moeilijker!

Ik hoor daarom graag tips! en idd boeken en daarna annuleren kosteloos is ook een optie!

Bedankt!

Groetjes Denise
#4 - 25-08-2008, 20:57 uur

Marianne

Wij verbleven in Mariposa, in de Mariposa Lodge. Mooie grote kamers, vrindelijke mensen en een leuk stadje waar je lekker kan eten!

Maar wel 1,5 uur rijden naar Yosemite Village, je houdt dan weinig tijd over om in het park iets te doen lijkt me.

Marianne
#5 - 25-08-2008, 21:27 uur

Marianne

Hoi Marianne,

Over Yosemite zijn zoveel topics geschreven dat ik er niet echt duidelijk meer van word! ;-)
Dus ben gaan zoeken via de zoekfunctie en daar kwam weinig meer uit!

Aangezien het natuurlijk kort dag is word het allemaal wat moeilijker!

Ik hoor daarom graag tips! en idd boeken en daarna annuleren kosteloos is ook een optie!

Bedankt!

Groetjes Denise

Ik had je al een link gegeven, je kunt hierop zien wat er is en wanneer er iets vrij is. De Lodge is prima, Curry Village is goedkoper en meer basic. Beide liggen in de vallei.

Marianne
#6 - 25-08-2008, 21:29 uur

Satin13

Mwah. Je rijdt de zuidelijke ingang binnen en dan kan je meteen de wandeling door de sequoia's doen. Trouwens, naar Amerikaanse maatstaven, wat is een 1,5u rijden ginder? >:D
Je mag ook ni vergeten dat de meeste overnachtingen in de NP's vij duur zijn......Naar onze eigen ervaring toch.
#7 - 25-08-2008, 21:32 uur
USA rocks!




Marianne

Ik neem aan dat je meer wilt zien dan alleen de sequoia's, en 2 keer 1,5 uur is 3 uur, en als het vroeg donker is, heb je op die manier erg weinig aan een bezoek aan het park.
En je spaart benzinekosten uit.

Denise,
Ik zie dat er voor de 16e en 17e een kamer in de Lodge vrij is. De laatste dag zou je naar de Cedar Lodge in El Portal kunenn kijken.

Marianne
#8 - 25-08-2008, 21:40 uur

Old Faithful

Hallo Denise,

Overnachten bij (niet in) Mount Rainier N.P. kan goed in Ashford of Packwood. Zoeken naar hotels kan op op deze pagina
Wij hebben naar tevredenheid overnacht in het eenvoudige Mountain View Lodge, Packwood

Veel plezier.
#9 - 30-08-2008, 13:23 uur
« Laatst bewerkt op: 30-08-2008, 13:32 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

DeniseenCoen

Hallo Denise,

Overnachten bij (niet in) Mount Rainier N.P. kan goed in Ashford of Packwood. Zoeken naar hotels kan op op deze pagina
Wij hebben naar tevredenheid overnacht in het eenvoudige Mountain View Lodge, Packwood

Veel plezier.

Hoi. Bedankt voor je hulp.
Ik heb een optie staan bij Alta Chrystal resort.
Ligt wel buiten het park. Maar ziet er erg mooi uit!
Bedankt voor jullie hulp!

Gr. Denise
#10 - 04-09-2008, 10:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15