Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotels in Los Angeles

Discussie gestart

Wennos

Hallo,

Weet iemand waar in LA we het beste hotels kunnen boeken? Wij hebben via via te horen gekregen dat niet elke wijk geschikt is om de nacht door te brengen (ivm criminaliteit).
In welke wijken kunnen we het beste wat boeken?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet
Wendy
#1 - 14-06-2009, 12:26 uur

jerbia

Wij (en vele andere forumleden) hebben hele goede ervaringen met Orchid Suites. Dit hotel ligt direct achter het Kodak Theater en de Walk of Fame. Als je van plan bent Universal Studios te bezoeken dan is de locatie van het hotel ook zeer gunstig. Ze hebben lekker ruime kamers met kookgelegenheid. Je kunt gratis onder het hotel parkeren.

Als je dicht bij Disney wilt zitten, is een hotel in Anaheim een betere optie.
#2 - 14-06-2009, 12:58 uur

MiamiHeat

Wij (en vele andere forumleden) hebben hele goede ervaringen met Orchid Suites. Dit hotel ligt direct achter het Kodak Theater en de Walk of Fame. Als je van plan bent Universal Studios te bezoeken dan is de locatie van het hotel ook zeer gunstig. Ze hebben lekker ruime kamers met kookgelegenheid. Je kunt gratis onder het hotel parkeren.

Als je dicht bij Disney wilt zitten, is een hotel in Anaheim een betere optie.

Wij ook.....zijn nu 2 x keer bij Orchid Suites geweest en 1 keer in Santa Monica. Maar Orchid Suites is echt een aanrader.......
#3 - 14-06-2009, 20:24 uur

Benneke

via via te horen gekregen dat niet elke wijk geschikt is om de nacht door te brengen (ivm criminaliteit).
In welke wijken kunnen we het beste wat boeken?


Er mag hier gezegt en geschreven worden wat ze willen , één ding is gewoon zo , ik blijf gewoon WEG in de buurt van LA ,
géén enkel hotel in die buurt zal aan mij een kamer kunnen verhuren , juist om hetgéén Wendy zelf zegt , gewoon ongeschikt !
Natuurlijk krijg je overal in CA de loeiende sirenes van politie of dergelijke wel enkele malen per nacht te horen , maar éne buurt tegen anders scheelt veel ,
en verder wil ik na 20.00 uur ook nog ff buitenkomen , ofwel om te gaan eten , of ff iets drinken ofzo . En dat kan in LA echt niet zonder er wel iets gebeurt ,
ff voorbeeld , ik was onlangs iets noordelijk van LA met een locale vriend iets gaan drinken , en we stonden buiten met de portier nog praatje te maken , toen een auto de parking kwam opgescheurd , en deze ramde de portier tussen de auto , en de gekende ballustrades die overal staan , en dit gewoon omdat die gast zich niet gedroeg naar de regels en door de portier werdt buitengezet .
Dit is slecht één verhaaltje van de véle dingen die ik meemaakte ,
Geef mij maar de rustige streek van Orange County , is half uurtje rijden vanuit LAX ,en je kan mooie carpool lane's gebruiken = sneller als je met twee of meer in de auto zit . Mij is het de rit dubbel en dik waard , gezien de véél betere en rustigere buurt , en wat dit meebrengt ,nettere hotels , mooiere properdere shops , chique malls , en restaurants die héél wat netter zijn , en beter eten op uw bord brengen , in een veel rustigere sfeer !
Voorbeeld , 405 south to 55 north exit Dyers St . hier vind je op Hotel Terrace Rd een kleine 10tal hotels van verschillende ketens met prima service en redelijke prijs !
Kortbij is Newport Beach , met Fashion Island , en je hebt South Coast Plaza met een waaier aan restaurants .Google maar is " Hotels near Santa Ana CA "
succes .



#4 - 15-06-2009, 02:35 uur

steffie

Wij zijn een maand geleden in L.A geweest en hebben in het orchid suites gelogeerd en vonden dat de max !!!!
De perfekte ligging en van criminaliteit hebben niets gemerkt 
#5 - 20-06-2009, 23:28 uur

lindat47

Ik had een tijdje geleden al een hotel in LA geboekt, maar las er toch wel hele slechte recenties over (beestjes in bed!!!) en heb nu het liberty hotel geboekt, wat toevallig in dezelfde straat is als orchid suites, dus dan weet ik in ieder geval dat ik in een goede buurt zit!  :afro:
#6 - 30-06-2009, 13:15 uur

Benneke

, wat toevallig in dezelfde straat is als orchid suites, dus dan weet ik in ieder geval dat ik in een goede buurt zit!  :afro:

Dit geeft helemaaal geen zekerheid hoor ,
trouwens , als je bij dat Orchid hotel leest " volledig beveiligde building " dan wil dit toch ook iets zeggen , niet ??
Anyway ,
ik heb voor eind deze maand uitzonderlijk ook moeten beslissen een kamer te reserveren in de buurt van LAX wegens late terugkomst vanuit San Francisco , en  vroeg vertrek vanuit LAX .
Daar ik Ayres hotels ken heb ik gekozen voor het Ayres hotel Manhatten Beach , héél net hotel zoals steeds bij Ayres , warm ontbijt voor u gekookt , en zeker niet duurder dan andere hotels .
Wou dit gewoon nog ff meegeven ,

#7 - 30-06-2009, 13:40 uur

lindat47

, wat toevallig in dezelfde straat is als orchid suites, dus dan weet ik in ieder geval dat ik in een goede buurt zit!  :afro:

Dit geeft helemaaal geen zekerheid hoor ,
trouwens , als je bij dat Orchid hotel leest " volledig beveiligde building " dan wil dit toch ook iets zeggen , niet ??
Anyway ,
ik heb voor eind deze maand uitzonderlijk ook moeten beslissen een kamer te reserveren in de buurt van LAX wegens late terugkomst vanuit San Francisco , en  vroeg vertrek vanuit LAX .
Daar ik Ayres hotels ken heb ik gekozen voor het Ayres hotel Manhatten Beach , héél net hotel zoals steeds bij Ayres , warm ontbijt voor u gekookt , en zeker niet duurder dan andere hotels .
Wou dit gewoon nog ff meegeven ,


Ik heb al eens meer in Hollywood een hotel gehad in dat gedeelte, nergens last van gehad...
#8 - 30-06-2009, 13:52 uur

Bas_en_Es

Hallo,

wij hebben één nacht geslapen in holiday Inn Express aan de Highland Avenue vlakbij de walk of fame en de hollywood letters. Wij vonden het een superlocatie en een superhotel (beste van de hele reis!) Vooral de warme cinnamon rolls bij het ontbijt waren fabulous :D. ik weet niet of het duur is, wij konden het gratis krijgen via gespaarde punten  :afro:
Wij hebben het totaal niet als onveilig ervaren, maar heb vantevoren wel goed gekeken en vergeleken met andere recenties over de buurt. Succes ermee!
Groetjes,
Bas en Es.
#9 - 30-06-2009, 15:35 uur

MiamiHeat

, wat toevallig in dezelfde straat is als orchid suites, dus dan weet ik in ieder geval dat ik in een goede buurt zit!  :afro:

Dit geeft helemaaal geen zekerheid hoor ,
trouwens , als je bij dat Orchid hotel leest " volledig beveiligde building " dan wil dit toch ook iets zeggen , niet ??
Anyway ,
ik heb voor eind deze maand uitzonderlijk ook moeten beslissen een kamer te reserveren in de buurt van LAX wegens late terugkomst vanuit San Francisco , en  vroeg vertrek vanuit LAX .
Daar ik Ayres hotels ken heb ik gekozen voor het Ayres hotel Manhatten Beach , héél net hotel zoals steeds bij Ayres , warm ontbijt voor u gekookt , en zeker niet duurder dan andere hotels .
Wou dit gewoon nog ff meegeven ,


Sorry maar elk willekeurig hotel is tegenwoordig beveiligd....of je nou in Antwerpen, LA of Lutjebroek een hotel hebt geboekt. Dat zegt niet zoveel over de buurt waarin het hotel zich bevind.
#10 - 01-07-2009, 17:56 uur

Benneke



[/quote]

Sorry maar elk willekeurig hotel is tegenwoordig beveiligd....of je nou in Antwerpen, LA of Lutjebroek een hotel hebt geboekt. Dat zegt niet zoveel over de buurt waarin het hotel zich bevind.
[/quote]

Ik kan dan enkel maar vaststellen dat u nog in géén ENKEL rustig hotel gelogeert hebt !
en die zijn er wel hoor ,
aléén moet je daar net voor buiten de grote toeristise steden stapen , en jullie willen er blijkbaar allemaal middenin zitten .
#11 - 02-07-2009, 07:44 uur

JoeSee

Vermijd Inglewood als het kan.
Walk of fame is ook niet echt een prettige omgeving. Persoonlijk vind ik het er overdag al onaangenaam vanwege de vele zwervers.

Verder hebben wij prima ervaring met Holiday Inn Express in Garden Grove. Veilige,rustige omgeving en prima ontbijt, geen vliegtuiglawaai en op 3 kwartier vanaf LAX. De meeste motels dichtbij Disneyland zijn wel o.k., maar kijk ook eens bij reviews van amerikanen op google. Zit je iets aan de rand heb je kans op schietpartijen of andere onveiligheid. Het is natuurlijk een enorme stad !
#12 - 02-07-2009, 10:11 uur
« Laatst bewerkt op: 02-07-2009, 10:18 uur door JoeEsE »

Chris RTA

Hoi,

Wij hebben twee keer in LA geslapen voor een aantal nachten.
Ik heb nog nooit iets van criminaliteit meegemaakt. Als je het niet opzoekt krijg je het ook niet zo snel lijkt me.
Uiteraard zullen er uitzonderingen zijn.

1 keer in Santa monica in het centrum. Lastig met parkeren maar wel loopafstand naar pier en winkels.
En een keer in Venice Beach Marina del rey. Makkelijk parkeren. Prima hotel.

#13 - 03-07-2009, 17:49 uur

MiamiHeat




Sorry maar elk willekeurig hotel is tegenwoordig beveiligd....of je nou in Antwerpen, LA of Lutjebroek een hotel hebt geboekt. Dat zegt niet zoveel over de buurt waarin het hotel zich bevind.
[/quote]

Ik kan dan enkel maar vaststellen dat u nog in géén ENKEL rustig hotel gelogeert hebt !
en die zijn er wel hoor ,
aléén moet je daar net voor buiten de grote toeristise steden stapen , en jullie willen er blijkbaar allemaal middenin zitten .

[/quote]

Laten we het even omdraaien....kennelijk bent u de enige die NIET in een toeristische stad wilt overnachten maar er net even buiten. Prima, ik daar geen enkel probleem mee maar waar ik wel wat moeite mee heb zijn uw aannames. Zoals het vaststellen dat ik "in nog geen ENKEL rustig hotel gelogeert zou hebben" en "dat jullie willen er blijkbaar allemaal middenin zitten". Dat mogen we toch allemaal hopelijk zelf bepalen! Derhalve is het geven van Tips & Trics perfect maar of men er wat mee doet is aan hun om te bepalen. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen ervaring. Ik ben al een aantal keren in LA geweest en heb me daar geen moment onveilig gevoeld.

Ik wens u allen nog een fijne, zonnige zondag toe.
#14 - 05-07-2009, 11:34 uur

dol op reizen

We hebben 3 weken geleden in een hotel geslapen op de hollywoodboulevard. Eenvoudig redelijk hotel niet duur, 100 dollar per nacht voor een kamer met 2 (kleine)2 persoons bedden  incl ontbijt.
Als je een auto hebt is het prima te doen want je kan er gratis parkeren Maar buiten lopen in die buurt daar werd ik niet vrolijk van. Een hoop zwervers en griezelige figuren. Geen goed restaurant te vinden voor s avonds, dan moet je echt weer met de auto erop uit. Als ik weer in LA zou moeten slapen zou ik in Santa Monica gaan. Nette buurt met veel mooie winkels en leuke restaurantjes.
Een tip ga naar het planatarium. Dat ligt boven op een heuvel en je kijkt zo over de stad heen en je zit ook dichtbij de letters van Hollywood.
#15 - 05-07-2009, 11:56 uur
« Laatst bewerkt op: 05-07-2009, 11:58 uur door dol op reizen »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15