Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotels west-Amerika

Discussie gestart

Tanja

Hoi allemaal,

Ben aan het aftellen voor mijn reis naar the States...Nog 4 weken!
Ik vroeg mij af of er iemand is die ervaring heeft met onderstaande hotels...die ik reeds heb geboekt...

LAX                         : Sheraton Gateway
LA                           : Beverly Garlands Holiday Inn
Palm Springs           : Best Western Inn
Laughlin                   : Flamingo Hilton
Williams                  : Ramada Inn Grand Canyon
Grand Canyon          : Best Western Grand Canyon Squire Inn
Page/Lake Powell     : Quality Inn Page
Bryce Canyon          : Ruby's Inn:
St George                : Ramada Inn
Fresno                     : Best Western Village Inn
Yosemite                 : Yosemite View Lodge
Modesto                  : Ramada Inn
SFO                        : Holiday Inn Civic Center
Santa Maria             : Santa Maria Inn
Ventura                   : Casa Sirena
#1 - 05-08-2005, 14:53 uur

robbie

SFO : Holiday Civic : is mijn ten zeerste afgeraden omdat het nog in gure buurt ligt met veel daklozen, ligt stukje van toeristisch centrum af...
#2 - 05-08-2005, 15:25 uur

Tanja

o jee.... :-[ Ik ga meteen even informeren hoe dat zit met dat hotel en of het eventueel is om te zetten naar een ander hotel....

dank voor je snelle reactie!!
#3 - 05-08-2005, 15:42 uur

usfreak

Bryce Canyon          : Ruby's Inn:

Zeer mooi Hotel met goed restaurant en volgens mij ook een Best western.
Daar hoef je bijna nooit over te twijfelen! Alle BW's die ik heb bezocht waren allemaal Top!
En een Ramada is ook wel Safe.
#4 - 05-08-2005, 15:44 uur

sweatbox

SFO : Holiday Civic : is mijn ten zeerste afgeraden omdat het nog in gure buurt ligt met veel daklozen, ligt stukje van toeristisch centrum af...

Dat ongure klopt, maar daklozen lopen in het hele centrum rond. Het zou niet mijn keuze zijn.
De afstand tot het centrum (Union Square) valt reuze mee.
Zelf hebben we overnacht in het Grant Hotel op Bush street (Xing Mason). Eenvoudig, wel erg centraal.
#5 - 05-08-2005, 16:28 uur

Tokheim

Wij zijn net terug van een maand in de States, en vonden Ruby's Inn juist een van de mindere die we heben gehad.
Heeeeeeeel erg commercieel en de mensen waren er absoluut NIET vriendelijk.
Gelukkig bleven we maar 1 nachtje  ;D ;D


#6 - 05-08-2005, 17:16 uur

usfreak

Tja..   heel Amerika is commercieel   ;D
#7 - 05-08-2005, 17:38 uur

sweatbox

Tja..   heel Amerika is commercieel   ;D

Meestal wel vriendelijk...
#8 - 05-08-2005, 17:51 uur

usfreak


smaken en menigen verschillen nou een maal.
Ik heb nl een goede herinering aan Ruby's Inn en lekker gegeten daar.
#9 - 05-08-2005, 18:06 uur

Cor77

Grand Canyon          : Best Western Grand Canyon Squire Inn
Dicht bij het park, vriendelijk personeel, kamers zijn oké, middelmatig. Je kunt in de lobby helicoptervlucht (aanrader!) bestellen. Restaurants en benzinepomp op steenworp afstand.

Yosemite                : Yosemite View Lodge
Ook heel dicht bij het park, het hotel bestaat uit meerdere gebouwen dus is heel uitgebreid, als je river-view hebt kijk je uit op de river Merced, maar die maakt wel een erg kabaal!
Klein pizza-restaurant op het hotel-terrein, meerdere zwembaden en jacuzzi's.
De kamer die wij hadden, was klein maar comfortabel, wel weinig licht.
#10 - 06-08-2005, 22:56 uur

Mikke

Als je Ruby's Inn te commercieel vindt, moet je naar de overkant gaan naar http://www.bryceviewlodge.com/
Zit je voor minder geld een stuk rustiger en je kunt van alle faciliteiten van Ruby's Inn gebruik maken. Toen wij daar waren stond er een aardige mevrouw achter de desk die meteen een heel verhaal over haar in NL wonende dochter en stroopwafels ophing. Je kreeg er ook triple A korting en met een stroopwafel erbij krijg je misschien wel extra kroting hahaha....
#11 - 07-08-2005, 13:00 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

blusmuts

met een stroopwafel erbij krijg je misschien wel extra kroting hahaha....

Whaahaahaa, straks komen alle Nederlanders met stroopwafels aanzetten en werkt het arme mens er niet meer. Ik zie het al voor me! Maar het is het proberen waard! ;D
#12 - 07-08-2005, 15:00 uur

Tanja

Dank voor al jullie info!
 :)
#13 - 07-08-2005, 17:17 uur

Inge

SFO : Holiday Civic : is mijn ten zeerste afgeraden omdat het nog in gure buurt ligt met veel daklozen, ligt stukje van toeristisch centrum af...

Dat ongure klopt, maar daklozen lopen in het hele centrum rond. Het zou niet mijn keuze zijn.
De afstand tot het centrum (Union Square) valt reuze mee.

Wij hebben in 2003 overnacht in het holiday inn civic centre. Op zich een prima hotel, met wel wat kleine kamers. We hadden wel een kamer op de 5e verdieping met een mooi uitzicht over de stad. De buurt vond ik inderdaad niet prettig; veel daklozen en ongure typetjes die ik me in de meer toeristische buurten niet opgevallen zijn. 's Ochtends direct op de tram naar Fisherman's Wharf gestapt; deze stopt naast het hotel.
Na het lezen van verschillende verslagen zou ik bij een volgend bezoek aan SF kiezen voor een (duurder?) hotel in de buurt van Fisherman's Wharf.
#14 - 07-08-2005, 21:07 uur

michelly

Hoi Tanja,

Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van onze reis naar het westen. Wij hebben in 3 hotels overnacht waar jij ook naar toe gaat.

Palm Springs: prima hotel, hier is het zwembad 24 uur per dag geopend wat wel prettig is als het 45 graden is. Ook het ontbijt was inclusief alleen wisten ze dat niet en na navraag kregen we zoveel mee dat het tevens ook lunch was.

Laughlin: geweldig hotel, je komt uit de middle of nowhere en zit dan ineens midden in de luxe. vergeet het ontbijtbuffet niet.

Page: Mooie kamers, de buitenkant ziet er wat minder uit. Ook hier inclusief ontbijt.

Groetjes michelly
#15 - 08-08-2005, 18:17 uur
onze website www.michelly.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15