Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Huwelijksreis West USA - vraagjes boeken vliegtickets

Discussie gestart

sdg

Hallo,

Binnen anderhalve maand treden mijn vriendin en ik in het huwelijk. Als huwelijksreis hebben we een bezoek aan (voornamelijk) West USA gepland. De bedoeling is dat we naar LA vliegen, en daar de eerste paar dagen bij mijn tante in Hollywood overnachten. Daarna met de huurwagen richting San Francisco, Las Vegas en zo terug naar LA. Dit zou doorgaan de laatste 3 weken van juli (mijn bijna vrouw zit helaas vast aan het bouwverlof, dus reis van 10 - 31 juli). De trip zelf moeten we nog uitwerken, dus die is zeker vatbaar voor wijzigingen!

Nu zou het ook de bedoeling zijn om de laatste 3 dagen over te stappen naar de oostkust, meer bepaald voor een bezoek aan Cape Canaveral en hopelijk op 29 juli de lancering van de space shuttle te kunnen meemaken, en vandaar terugkeren naar huis.

Deze laatste is tevens ook mijn probleem mbt de vliegtickets. Ik zit sowieso in het hoogseizoen, dus de prijzen liggen hoger. Echter kan ik door het bos de bomen niet meer terugvinden. Indien ik enkele vliegtickets kies, zijn de prijzen onbetaalbaar (BRU->LAX, LAX->Miami, Miami->BRU). Kies ik bij de vliegmaatschappijen de optie 'meerdere bestemmingen', swingen de prijzen ook de pan uit. Als meest betaalbare heb ik momenteel het volgende online gevonden: retour Brussel-Miami, en retour Miami-LA.

Wijzelf zijn redelijk Amerika-leek, op eens een georganiseerde reis naar New York na. Hebben jullie als experts tips mbt de vliegtickets of kunnen jullie mij wat sturen om hopelijk een geslaagde huwelijksreis te hebben.

Stefaan
#1 - 01-03-2010, 15:08 uur

Hans B

Hallo Stefaan,

als je aan het hoogseizoen gebonden zit betaal je ook de hoofdprijs wat betreft de tickets. Reken maar op iets tegen de € 1000.
connections.be is bijvoorbeeld een van de goedkopere sites, maar dat beperkt zich ook meestal tot buiten het seizoen.
Wellicht zijn er in Belgie nog andere sites. In Nederland heb je bv. cheaptickets, worldticketcenter, vliegwinkel.

Drie weken waar de Florida tijd nog af moet, is niet super veel tijd voor LA - kustweg - SF - Yosemite - LV - LA, maar het kan wel.
Koop één ticket, dat is zeker het goedkoopst, niet drie losse vluchten.
Je zou kunnen overwegen vanuit Las Vegas terug te vliegen of zelfs Phoenix is een optie, scheelt je ook weer de terugrit naar LA.
#2 - 01-03-2010, 15:18 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2010, 15:32 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Gefeliciteerd en welkom op het forum.  Die vluchten mogen toch geen probleem opleveren maar helaas wel in een dure periode. Wij vliegen dit jaar naar Orlando en terug van San Diego met Delta.  Ik zou eerst eens naar een reisbureau stappen en de brochures opvragen. Daar staan veel vluchtopties in.
Tet
#3 - 02-03-2010, 11:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15