Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Inchecken via internet

Discussie gestart

Mikam

Maandag 25 juli vertrekken we met US Airways naar San Francisco
Heeft iemand ervaring met ichecken via internet? Hoeveel uur kan je van te voren inchecken?
We hebben een babietje van 14 maanden dus we zijn gebaat bij een vroege inchecking zodat de baby wat ruimte heeft.
Kan iemand ons hiermee helpen?
#1 - 19-07-2005, 15:39 uur

visuar

Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

http://www.usairways.com/pro_services/kiosk/index.htm

Of kijk hier even, op de site van US.
#3 - 19-07-2005, 19:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Bedankt Yez, hoef ik dat niet meer uit te zoeken in als ik december naar Los Angeles vlieg. Hoewel... ik heb m'n zitplaatsen toch al vastgelegd, want ik heb de ticket via de website van US Airways zelf gereserveerd. En gelukkig ook meteen de bevestigings e-mailtjes geprint, want ondertussen is de harddisk van die computer defect geraakt!
#4 - 19-07-2005, 21:19 uur

Jez

Oeps! Daar zat ik ook over na te denken; handig dat ik de tickets nu in mijn mailbox heb, maar inderdaad, hier crashed ook nog wel eens een hd. Dus ik heb het ook maar meteen uitgeprint!

Wat ik niet helemaal heb begrepen, die incheck-kiosk, da's niet hetzelfde als online inchecken, toch? Want met United (waar wij mee vliegen) kunnen we niet online inchecken. Maar waarschijnlijk dan wel bij zo'n kiosk?
#5 - 19-07-2005, 21:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mikam

Helaas heb ik met deze antwoorden nog geen antwoord op mijn vraag die ik echt nodig heb.
Vliegmaatschappij: US Airways. Tickets zijn via Tiogatours thuis gestuurd, dus uitgeprinte tickets, geen E-tickets. Kan ik hiermee nu via een internetpagina inchecken. Vlucht vertrekt om 12:00 uur smiddags de 25 ste juli vanaf Schiphol. Hoeveel uur van de te voren kan ik inchecken??/

PLEASE HELP!!!!!!
#6 - 22-07-2005, 20:29 uur

Jez

Okee,nog een x, kijk hier even:

http://www.usairways.com/travel/flightcheckin/index.htm

Je moet dus nog steeds 2 uur tevoren op het vliegveld zijn.
#7 - 22-07-2005, 20:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mikam

Jez bedankt voor je reactie.

Als ik het dus goed lees kan ik 24 uur van te voren beginnen met in te cehcken toch??

Ik heb nog een vraagje. Ik heb een link gekregen via onze reisorganisatie Tiogatours met het schema van de vliegreis. (https://www.viewtrip.com). 1) Vertrek 25 juli 12:00 pm Amsterdam - Philidelphia aankomst 14:30 pm. 2)vertrek Philidelphia 18:10 pm, aankomst San Fran. 21:12 pm. Nu kijk ik bij US Airways naar de flight status en er staat vertrek Phil. 16:10 pm. Welke is nu leidend? Of is het raadzaam om onze reisorganisatie te bellen hierover?
#8 - 22-07-2005, 22:03 uur

Jez

Ik kan je verder geen advies geven over het inchecken; ik heb het nog nooit via internet gedaan. Maar wat ik er lees, ja, 24 uur tevoren. probeer anders gewoon; lukt het niet, je bent toch op tijd op het vliegveld?!

Hmm, dat verschilt 2 uur. Ik neem aan dat US het het beste weet; misschien een typefout van je reisorg.?

Hoef je je terugvlucht niet te herbevestigen? (Dit staat meestal op de papieren die je bij je tickets hebt gekregen) In dat geval bel je ca. 3 dagen voor je terugvliegt even met de luchtvaartmaatschappij, om te bevestigen dat je mee terug vliegt. Je kunt dan meteen de vertrektijden controleren of als er iets is verandert dan hoor je dat ook meteen.
#9 - 22-07-2005, 22:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

En gelukkig ook meteen de bevestigings e-mailtjes geprint, want ondertussen is de harddisk van die computer defect geraakt!

Ik bewaar die e-mails ook online in mijn Gmail-box. In de US is altijd wel een pc met een internetverbinding te vinden waar je tickets opnieuw kan/mag uitprinten. Mocht er onderweg iets met je reisdocumenten of je bagage gebeuren.
#10 - 23-07-2005, 09:00 uur

Bakvet

Goed idee. Ik zal het de belangrijkste spullen nog eens ouderwets op de scanner gooien en daarna in zo'n internet mailbox zetten.
#11 - 23-07-2005, 11:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15