Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

indirecte vlucht wie helpt

Discussie gestart

johnb

Hallo Allemaal

Wegens omstandigheden hebben we :-\ onze rechtstreekse vlucht om moeten zetten naar een indirecte.
Het ziet er als volgt uit:

KL6017T 08AUG  Amsterdam- Memphis  1420  1715
KL7272T 08AUG Memphis - Los Angeles  1920  2130

KL9709T 27AUG  Los Angeles - Minneapolis  1500  2033
KL6044T 27AUG  Minneapolis - Amsterdam  2150  1310

Nu zijn wij bepaald geen geoefende vliegers dus gaarne hulp!
Hoe pakken we dit het beste aan,
Redden we dit
waar blijven onze koffers, komen die automatisch in de volgende vlucht,
Ik heb ergens wat gelezen over imigrations waar je door moest of douane.
Kan ik van te voren bepalen waar we komen te zitten in het vliegtuig en kan dit voor de terugvlucht ook geregeld worden.

U begrijpt alle info is van harte welcome en erg belangrijk voor ons
#1 - 04-03-2011, 23:11 uur

Hans B

Er zullen vast al wel meer vragen geweest zijn over dit onderwerp.
In Memphis stap je uit het vliegtuig en wandel je achter de anderen aan naar de Immigration.
Geduldig in de rij gaan staan, paspoort, vingerafdrukken, foto, etc..
En dan eindelijk het felbegeerde stempeltje krijgen.
Daarna ga je naar je bagage.
Deze haal je persoonlijk af en legt ze een eindje verder op de bagageband.
Ze komen daarna automatisch op de eindbestemming.
Vervolgens passeer je de douane (niets aan te geven!!) en zoek je je volgende vlucht, deze is waarschijnlijk in een andere hal.
Dat is het volgens mij.

In twee uurtjes tijd moet dat makkelijk lukken.

Op de terugweg hoef je in Minneapolis niets met je bagage. Terug gaat alle automatisch.
#2 - 04-03-2011, 23:23 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Kan ik van te voren bepalen waar we komen te zitten in het vliegtuig en kan dit voor de terugvlucht ook geregeld worden.

Aangezien Hans al antwoord heeft gegeven op je eerste vraag;

Ja, dat kan (meestal). Als je naar de website gaat van de maatschappij waar je mee vliegt, kun je met je reserveringscode je vluchten opzoeken. Daar staat dan meestal "seats" bij, met een hyperlink. De rest wijst zich vanzelf.
Twijfel je wat goede plaatsen zijn, kijk dan eerst even op www.seatguru.com; op deze site zie je hoe de diverse vliegtuigen zijn ingedeeld en wat goede/slechte plaatsen zijn.
#3 - 04-03-2011, 23:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tet14

En vergeet ESTA niet.
#4 - 05-03-2011, 11:38 uur

Tammie

Ik neem aan dat je niet op 27 aug in Amsterdam aankomt maar de volgende dag, tenzij je 26 aug vertrekt in LA!
Het is een lange reis. Wij vertrekken 26 sept. vanaf SF om 14:00u. en komen de volgende dag in Amsterdam om 9:15u.aan!
Succes met de reis!

Tammie

#5 - 05-03-2011, 21:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15