Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

internet in VS op prepaid telefoon

Discussie gestart

vanpoecke

Ik heb een prepaid telefoon maar zou in de VS graag op internet willen in de auto etc. Nu heb ik 0,0 verstand hiervan maar klopt het dat ik dan het beste een sim kaartje in de VS kan kopen en zo ja van welke provider?
#1 - 21-02-2014, 07:33 uur

Tet14

Ik heb er ook weinig verstand van maar mijn geliefde heeft zo'n iphone. Ze zegt dat het gebruik van internet buiten wifispots erg duur is......dus gebruikt ze hem niet in de auto.
#2 - 21-02-2014, 15:58 uur

Marianne

Waarom zou je in de auto willen internetten? Als je op internet wilt kun je dat in je hotel meestal gratis doen. Wij nemen nooit een telefoon mee maar we vinden een laptop handig om mee te nemen, dan kun je ook een back-up van je foto's maken.

Marianne
#3 - 21-02-2014, 18:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15