Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wat denken jullie over SF - yosemith - mammoths lake

Discussie gestart

stephmesmaekers

Maar wat ik dank niet begrijp (want het doet me niet echt relaxen wat ik hier lees, vooral wat de auto betreft): ik heb hoogstwaarschijnlijk ook een geurtje zoals iederen, waarom komen die beren dan niet in de tent?

nou ja, 't is gereserveerd, en hoewel ik wel avontuurlijk ben aangelegd, ben ik er niet helemaal gerust op (en de tripadvisor lezen was eignelijk ook niet een al te best idee :))

groetjes

stef
#16 - 21-03-2010, 14:48 uur

Bas_en_Es

Het slotje bedoelde ik ook voor mensen haha, maar goed we hebben het zonder gedaan en er is niks gestolen  ;)
Beren zijn voornamelijk op eten gericht (pindakaas, chocola), dus zou me geen zorgen maken om je geurtje  ;D
Je krigjt allemaal tips wat wel en niet te doen als je een beer tegenkomt. De twee keer dat wij dus een beer tegenkwamen, werden we gelijk weggejaagd door rangers.
De tent kan trouwens ook op slot met een sleutel, als je dat nog meer geruststelt..
Gr,
Es.
#17 - 21-03-2010, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15