Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

is er een combipas voor Disney, See World ,Univ.Studio?

Discussie gestart

Rina

Wij willen tijdens onze rondreis Disney, See World en de Univ. Studio bezoeken. Is het mogelijk om hier een combinatiepas voor te kopen net zoals voor de nat. parken. Wij gaan als gezin met 3 kinderen (10,12,14), dus kosten lopen lekker op
#1 - 04-04-2005, 12:35 uur
« Laatst bewerkt op: 04-04-2005, 12:40 uur door rina »
reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/

Ebelix

Voor al deze parken samen is geen combi ticket mogelijk. Wat wel mogelijk is een combiticket met Universal en Sea world. Je kan het beste op sites van de parken kijken om te zien welke combi's mogelijk zijn.

Ik ben het met je eens dat het flink in de papieren gaat lopen als je met zijn 5en 3 parken gaat bezoeken.
#2 - 04-04-2005, 13:01 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

k.beekman

Wat wij afgelopen zomer ook vaak tegenkwamen dat er diverse folders en krantjes van supermarkten flinke kortingsbonnen weggeven worden voor o.a. bv Universal. Dus je kan op deze manier ook flink op de entree besparen.
#3 - 05-04-2005, 18:38 uur

Mississippi

Wat wij afgelopen zomer ook vaak tegenkwamen dat er diverse folders en krantjes van supermarkten flinke kortingsbonnen weggeven worden voor o.a. bv Universal. Dus je kan op deze manier ook flink op de entree besparen.

Gelden die kortingsbonnen voor iedereen of alleen voor Florida residents?
#4 - 11-04-2005, 16:43 uur
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 16:44 uur door Mr Mississippi »

Jacko

Korting geldt voor iedereen. Ik ben deze kortings bonnen bijna bij elk hotel tegen gekomen. Je krijgt ook bij elk park AAA korting (je ANWB pasje). Dit was bij Seaworld 10%..  Bij Universal kregen we $8 pp korting vanwege een coupon. Ik heb wel gezien dat het soms goedkoper kan zijn om de kaartjes al eerder te bestellen via het internet. Heb ik niet gedaan vanwege het feit dat er iets tussen kan komen.

Hou er in de parken rekening mee dat je geen eten en soda's mag meenemen (alleen water). Dit komt er ook nog bij.

In Seaworld kan je redelijk goedkoop lunchen, er is rechts van de ingang een picknick area waar je voor $10,- pp kan eten (met drinken). Het is geen hoogstandje, kip/hot-dog en salade. Maar een stuk goedkoper dan een sandwich en drinken..
#5 - 17-04-2005, 08:15 uur

Sylvia

Ik vond een voordelige aanbieding op internet voor een southern california value pass, geldig voor beide parken, voor 78,75 per persoon boven de 9 jaar:

http://hotels.anaheimoc.org/334/-/attraction/27

Als je bestelt worden de kaarten per post verstuurd, het is mij alleen niet duidelijk of dat enkel in Amerika geldt of ook voor andere landen.

En is dat veilig? Het gaat in ons geval om 5 kaarten, dus toch een fors bedrag!

Sylvia
#6 - 18-04-2005, 20:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15