Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kaartjes Universal Studios + helicoptervlucht Las Vegas/Grand Canyon + navigatie

Discussie gestart

Bregje

Hallo allemaal, ik start deze topic, nu over kaarten voor Universal Studio's in LA en een helicoptervlucht. Mijn vraag over kaartjes van Universal Studios in LA: ik zit te twijfelen tussen front of line kaartjes of gewone kaartjes, het scheelt 60 euro dus dat is nogal wat! We gaan op zondag 17 juli hier naartoe. Iemand ervaring met dit park zonder de front of line pass of juist met deze pass?
Dan nog een vraag. We willen misschien een helicoptervlucht vastleggen, maar ik lees vrijwel alleen over vluchten boven de Grand Canyon, iemand ervaring met vluchten bijvoorbeeld in de buurt van Las Vegas of Yosemite? We hebben namelijk maar 1 dag in de Grand Canyon zelf, dus daar wil ik eigenlijk dan niet een helicoptervlucht maken. In Yosemite en Las Vegas zijn we langer dus daar hebben we wat meer tijd. Nu las ik ergens dat iemand vorig jaar 50% 'vroegboekkorting' had gekregen? Iemand daar meer informatie over? 
Verder denk ik dat ik na het lezen van berichten op dit forum mijn navigatie in Amerika ga kopen in LA bij een Walmart. Het lijkt erop dat dit wel werkt en behoorlijk in prijs scheelt met Nederland. Hoe lang van tevoren bestellen en betalen, iemand daar nog tips over, misschien juist nu al, omdat de dollar nog vrij gunstig staat of kan je niet zo ver van tevoren reserveren?
Hopelijk hebben jullie antwoorden op mijn vragen!
Alvast bedankt!

Groetjes Bregje
#1 - 17-03-2011, 19:32 uur

martinm

We zijn net terug van een weekje Universal Studios Orlando. We zaten in 1 van de resorts waar de kamer keycard fungeerde als Express pass, ook al was het niet erg druk maar voor de attracties met wachrij tussen 20-45 minuten zaten we binnen de 5 minuten in de attractie. Ik weet niet hoe het in LA gaat maar met drukte is het misschien wel het geld waard.
#2 - 17-03-2011, 23:25 uur

Marianne

Wij zijn in 2006 naar universal geweest, en we waren heel erg blij met onze fol passen. Wij waren er ook op een zondag, in augustus. De wachttijden waren overal minstens 30 minuten maar wij konden overal zo doorlopen. Met je fol pas heb je bovendien de mooiste plaatsen bij de shows.

Ik weet niet hoe het wekt als je bij de Wal mart iets bestelt, ik doe het zelf zonder navigatie. Hoe wou je die Walmart vinden?  ;)

Marianne
#3 - 18-03-2011, 20:56 uur

Linda0309

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ben het zelf ook aan het uitzoeken omdat ik ook graag me navigatie in amerika wil kopen.
Bij Walmart heb je het principe site to store.
Je kan het dan bij de walmart site bestellen en het wordt afgeleverd in de winkel die je zelf kan aanklikken.
Het verwerken van de order duurt 1-2 dagen en meestal na 7-10 dagen wordt het afgeleverd bij de winkel.
Je krijgt dan een email dat je het kan ophalen.
Je hebt dan 21 dagen om het op te halen in de winkel voordat het weer terug wordt gestuurd.
Let er wel op dat je deze producten zoals op de site staat aangegeven van 10:00 a.m. to 10:00 p.m 7 dagen in de week kan ophalen.
Volgens mij is het niet mogelijk om het product nu al te bestellen voor over een paar maanden.
 
#4 - 20-03-2011, 14:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15