Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Keuze 4th of july in Vegas?

Discussie gestart

OneForTheRoad

Hallo,

In 2011 willen we naar het Westen van Amerika en zoals het er nu naar uitziet komen we rond 4 juli 2011 in de buurt van Vegas waarbij ik een vraag heb : is het verstandig om 4 juli wel of niet mee te maken in Vegas? Het is op een maandag. Ons dilemma is Ja 4 juli in Vegas lijkt super maar misschien hele drukke hotels ivm het lange weekend, misschien een gesloten outlet mall?
Elk advies is welkom.

Paul
#1 - 31-10-2010, 21:36 uur

Lilo

Hoi,

De outlets zullen waarschijnlijk wel open zijn. Ze zijn ook open op thanksgiving, kerstavond en nieuwjaar. Dus dat zal de 4e juli ook wel het geval zijn.
Normaal is een maandag een goedkope dag in Vegas voor hotels. Dit zou nu wel wat duurder kunnen zijn. Qua activiteiten is er alle dagen iets te doen in Vegas, ik denk dat dat wel geen probleem is. Speciale activiteiten rond 4 juli daar weet ik niks van.

Veel voorbereidingsplezier,

Lilo
#2 - 03-11-2010, 17:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15