Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Laatste puntjes op de i gevraagd voor route West USA

Discussie gestart

Daisytab

Hallo,

Ik ga volgende jaar juni een rondreis (met de auto) maken. Ik zit nog met de volgende vragen qua route:

1) Ik wil van Yosemity NP naar Las Vegas, en het liefst zo mooi en snel mogelijk, wat raden jullie aan?

2) Ik wil van de Grand Canyon naar Palm Springs (via Laughin denk ik?), en het liefst zo mooi en snel mogelijk, wat raden jullie aan?

3) Ik wil alvast een hotel boeken in Las Vegas (4 nachten), op de strip, maar niet te duur. Waar kan ik hiervoor het beste kijken op het net, of via reisbureau?

Ik hoop wat te horen.
Alvast bedankt,

Daisy
#1 - 12-11-2005, 13:22 uur

Jez

Hoi Daisy,

Kijk eerst even hier: Rondreis Westen ; Yuri zit namelijk met precies dezelfde vragen als jij!
#2 - 12-11-2005, 13:32 uur
« Laatst bewerkt op: 12-11-2005, 13:32 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Daisytab

Hi Yez,

Haha, je hebt gelijk, ik ga namelijk met hem op vakantie. Ik zit nu te surfen, en hij gaf aan dat hij op deze twee vragen nog niet echt een helder antwoord had gehad, dus ik dacht laat ik er eens een topic van maken.

Ik hoop dus wat alternatieven te ontvangen, om zo te komen tot onze perfecte reis.

Thanks,

Daisy
#3 - 12-11-2005, 13:36 uur

Tekkel

Wij zitten, via Expedia, 4 nachten in het Luxor in las vegas, voor maar 195 euro.
Is wel aardig goedkoop geloof ik (4 nachten voor de prijs van 3).

Bart
#4 - 12-11-2005, 14:00 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Jez

Van Yosemite naar Vegas zijn er 3 mogelijkheden:
1-Tioga Pass - Mono Lakes - evt. naar Death Valley - Vegas
2-Tioga Pass - Beatty - Vegas (kortste)
3-Yosemite - Sequoia NP - Vegas

Optie 1 lijkt me het leukst. Je kunt dan besluiten om naar Mono Lakes, Bodie (spookstadje) en/of Death Valley te gaan.
#5 - 12-11-2005, 14:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Grand Canyon - Palm Springs:

Ik vind via Sedona, over de Alt. 89 het mooist.
Maar via Laughlin kan ook, en dan langs Lake Mead.
Of via Phoenix, over de snelweg, en dan even stoppen bij Montezuma's Castle.
#6 - 12-11-2005, 14:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

blusmuts

Niet via het reisbureau boeken! Via internet krijg je de goedkoopste kamers in hotels aan de Strip. Denk eraan dat je er door de weeks komt, in het weekend zijn de kamers erg duur!

Kijk op www.cheapovegas.com voor reviews van de hotels. Meestal hebben de hotels op hun eigen websites al goede aanbiedingen.

Yosemite- Monolake-DeathValley-LV is inderdaad een mooie route en in twee dagen te rijden. In één dag vind ik persoonlijk wat te ver.
#7 - 15-11-2005, 15:50 uur

stinger

kijk even op www.excalibur.com
hier heb ik geboekt,goede prijs voor 4 nachten!!en we zaten centraal gelegen op de strip
#8 - 16-11-2005, 21:44 uur

Frans en Rita

Hallo Daisy,

Ik ben net weer terug uit Californie voor de zoveelste keer.
Tijdens mijn verblijf in Vegas heb ik ook overnacht in het Luxor Hotel.
Ik heb hem in Amerika via Vegas.com geboekt. Als je Vegas door de weeks bezoekt is het een stuk goedkoper dan in het weekend.

Het Luxor Hotel is een schitterend hotel met mooie kamers.
Het zwembad is groot maar toch niet zo mooi als ik het mij had voorgesteld.
Dat kwam natuurlijk omdat er niet zo veel van die mooie dames als op TV aan lagen.

We zijn 2 dagen in Vagas gebleven en zijn van daar uit naar de Hoverdam op z'n 40 minuten rijden van Vegas af gereden.
Het is echt een bezoekje waard.
Ze zijn met de weg over de Hoverdam aan het werk dus bereidt je voor op een korte vertraging.

Vandaar uit zijn we naar Flagstaff gereden voor een overnachting in het Raddison.
Dit is en blijft een van mijn meest favorite Hotels, mooi ruim en goede service.

Veel plezier in Vegas

Groetjes Frans en Rita

#9 - 12-12-2005, 10:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15