Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

las vegas

Discussie gestart

JessAmerica

Nog twee vraagjes:
In Las vegas hebben we geen auto gehuurd.
We komen om half tien 's ochtends aan op het vliegveld van Las Vegas. Nou hebben de hotels in Las Vegas over het algemeen geen "complimentary shuttle" vanaf de airport. Veel grote steden hebben wel van die commerciele shuttles. Wie weet of die ook in Las Vegas bestaan? En wat die ongeveer kosten?

Omdat we dus s'ochtends al aankomen in het hotel, kunnen we waarschijnlijk niet meteen inchecken. Hebben die grote hotels ook een soort "bagage-opslag" waar we onze koffers kunnen achterlaten? Ik kan me voorstellen dat die grote hotels daar misschien niet aan willen beginnen vanwege het grote aantal gasten?

Alvast weer bedankt!

Jess

p.s. Ben wat ongeduldig; had deze vragen al eerder gesteld, maar nog geen reactie vandaar.......
#1 - 19-02-2007, 20:23 uur

Vegas

Las Vegas heeft ook van die gratis shuttles, nou gratis, een fooitje van $ 1.00 mischien.
Er zijn hotels waar dit soort gratis shuttles ook de hele strip heen en weer rijden. En er rijdt een bus voor $ 2 de hele strip op en neer.
Ik weet dat het Tropicana een shuttle heeft, die zit naast MGM.
Weet niet of er opslag is voor bagage, maar dat zal haast wel. Ik zou me daar geen zorgen om maken.
Als er iets goed is geregeld in Vegas, zijn het dat soort zaken.

Veel plezier in Vegas.
#2 - 19-02-2007, 21:12 uur

sjakie

Wij reizen in mei 2007 met een camper maar in Las Vegas willen we twee nachten in een hotel aan de strip.
Wie weet waar ik die twee nachten veilig (bewaakt?) mijn camper kan parkeren?
Ik heb al diverse hotels aangeschreven maar zij reageren niet.
#3 - 19-02-2007, 22:06 uur

Marianne

Wij reizen in mei 2007 met een camper maar in Las Vegas willen we twee nachten in een hotel aan de strip.
Wie weet waar ik die twee nachten veilig (bewaakt?) mijn camper kan parkeren?
Ik heb al diverse hotels aangeschreven maar zij reageren niet.

Je kunt volgend mij bij alle hotels je camper parkeren. De gewone parkeerplaatsen zijn gratis. Hoe het met bewaakt parkeren zit weet ik niet, dat kun je altijd nog ter plekke uitzoeken. Kies gewoon een leuk hotel en het parkeren komt echt wel goed.

Marianne
#4 - 20-02-2007, 08:00 uur

Marianne


Omdat we dus s'ochtends al aankomen in het hotel, kunnen we waarschijnlijk niet meteen inchecken. Hebben die grote hotels ook een soort "bagage-opslag" waar we onze koffers kunnen achterlaten? Ik kan me voorstellen dat die grote hotels daar misschien niet aan willen beginnen vanwege het grote aantal gasten?


Geen idee of er ergens een bagageopslag is, maar misschien kun je al wel 's ochtends een kamer krijgen. Bij die enorme hotels zijn er altijd mensen die vroeg vertrekken. 's Morgens vroeg staan er altijd al rijen mensen voor de incheckbalies.

Marianne
#5 - 20-02-2007, 08:03 uur

Hans B

Wij reizen in mei 2007 met een camper maar in Las Vegas willen we twee nachten in een hotel aan de strip.
Wie weet waar ik die twee nachten veilig (bewaakt?) mijn camper kan parkeren?
Ik heb al diverse hotels aangeschreven maar zij reageren niet.
Ik heb zelf eens 4 nachten op het RV-park achter het Circus-Circus gestaan.
Ik weet het,  ;) het is een grote asfaltvlakte, maar voor $22 per nacht, full-hook-up + gebruik zwembad vonden ik dat wel redelijk.

Hans
#6 - 20-02-2007, 09:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

pw.van.andel@hccne

>.."complimentary shuttle" vanaf de airport..
Ik heb nog nooit een hotel shuttle gezien maar er ook nooit naar gezocht. Ik neem aan dat ze niet bestaan. Gewone shuttles te over en voor de prijs van 2 personen neem je een taxi. Zelfs als je op het vliegveld bij je hotel incheckt (naast de bagage-banden terwijl je op je bagage wacht), krijg je wel de kamersleutel maar moet je zelf maar uitzoeken hoe je in het hotel komt. 
>.."bagage-opslag" ..
Elk hotel slaat je bagage op via de concierge. Meestal een (paar) dollar per stuk en soms moest er een pasfoto gemaakt worden. Overigens vind ik de security knudde en zou niets van waarde achter laten in je afgegeven bagage. Huur een auto voor 1 dag en lever hem op de strip weer in? 
#7 - 20-02-2007, 16:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15