Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Las Vegas , Luxor hotel.

Discussie gestart

ramrod



Hallo,

Begin mei naar LV en we willen graag in het Luxor overnachten , nu heb je daar de keus uit een Piramid kamer en een Tower kamer ,een Piramid kamer lijkt me duidelijk waar zich deze bevind maar ik kan op de foto,s nergen een Tower vinden waar zich kamers bevinden .Is iemand hier geweest en kan mij uitleggen waar die Tower kamers zich bevinden en of deze meer zijn aan te raden dan de Piramid kamers ?
Iemand ervaring met het Luxor , las dat de Piramid kamers een wat uitgewoonde indruk maaken ?
Hoe is het ontbijt buffet in het Luxor , of graag een andere aanrader .

Alvast bedankt ,WIllem
#1 - 14-02-2009, 13:26 uur

Lelie

Wij hebben vorig jaar 2 nachten in het luxor gezeten en het is mij een beetje tegen gevallen.
Ze zijn daar aan het verbouwen (in de pyramide), dus je kunt wat overlast hebben en in de gangen lag de vloerbedekking er ook niet zo lekker bij. We hadden wel een ruime kamer, maar totaal geen uitzicht. Dat was wel jammer.
Wij hebben 's ochtends ontbeten (buffet) in het Luxor en dat vond ik erg lekker.

Dit jaar kiezen we waarschijnlijk voor MGM Grand. Er zijn leuke aanbiedingen.
#2 - 14-02-2009, 14:53 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

jerbia

Er zijn op dit moment heel veel superaanbiedingen te vinden voor LV op bijv. smartervegas.com en hotwire.com. Wij slapen in mei 3 nachten in het Wynn hotel voor de geweldige prijs van $129 per nacht (normale prijs rond $400 p.n.), geboekt via hotwire. Ook voor het MGM zijn momenteel hele mooie aanbiedingen te vinden. Ik zou zeggen, kijk even goed rond  :afro:
#3 - 14-02-2009, 15:39 uur

ramrod


Ik wil bij aankomst zo ie zo in het Luxor verblijven ,vorige keer even gekeken bij het Luxor en vondt de entree en lobby toen geweldig en nu erg goed betaalbaar (v.a $42) ,de laatste dagen van de vakantie komen we weer in LV aan en dan zal het wel een ander hotel worden .
#4 - 14-02-2009, 15:55 uur

MattRob

Begin mei naar LV en we willen graag in het Luxor overnachten , nu heb je daar de keus uit een Piramid kamer en een Tower kamer ,een Piramid kamer lijkt me duidelijk waar zich deze bevind maar ik kan op de foto,s nergen een Tower vinden waar zich kamers bevinden .Is iemand hier geweest en kan mij uitleggen waar die Tower kamers zich bevinden en of deze meer zijn aan te raden dan de Piramid kamers ?

De Tower kamers bevinden zich in een ander gebouw, er staat naast 'de primade' een 'gewoon' hotelgebouw. Dus als je 'per se' aangeeft in het Luxor te willen zitten, zoals je in je vorige post aangeeft, dan is het leukste in de piramide. Overigens, de kamers zijn zeker oud .... Ik zou het je niet aanraden, maar je hebt duidelijk je keus al gemaakt. Goedkoop is het zeker wel, maar er zijn veel goede aanbiedingen op dit moment  :afro:! Succes met kiezen  ;).
#5 - 14-02-2009, 17:30 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

Harry

Ik zou je ook ten zeerste afraden om in een pyramide kamer te slapen(kijk even op tripadvisor, daar staan een paar mooie foto's, waar mij de rillingen van over de rug lopen), het was de bedoeling dat de pyramidekamers dit jaar gerenoveerd zouden worden, maar MGMmirage zit wat krap bij kas op dit moment, het is nog niet duidelijk of het dit jaar gaat gebeuren, als je dan persé in het Luxor wilt verblijven neem dan een kamer in een van de torens, deze zijn pas gerenoveerd.
Het Luxor is een uniek hotel, en slapen in de pyramide is geweldig, ik zou er graag weer eens naartoe gaan, maar dit jaar nog niet.
#6 - 15-02-2009, 11:48 uur

pluto

Hoi,

Ik snap niet waar iedereen het over heeft!  :o  Wij logeren al 5 jaar in Luxor en hebben nog nooit problemen gehad met de kamers! Volgens mij zijn ze helemaal niet oud en zeker helemaal in orde!
Het is juist dat ze vorig jaar aan het verbouwen waren beneden, maar hopelijk is dat nu voorbij. Veel hotels op de strip zijn of waren toen trouwens met verbouwingen bezig.

Chari
#7 - 15-02-2009, 12:00 uur

ramrod


Pluto , heb jij in The Piramid zelf gezeten of in de Towers , of beide?
#8 - 15-02-2009, 16:05 uur

Satin13

Ook wij vonden de kamer niet slcht in de Luxor. Ergens aan de liften was een kleine ontbijtbar waar je croissant, fruitsalades en starbucks koffie (uit zo'n flesje) kon krijgen. Ze hadden er ook heerlijke bagels en muffins. Alles tesamen veel goedkoper dan in zo'n buffet....
Wij waren dan weer helemaal wild van het Paris hotel, maar wij wisselen gewoon graag af......
Groetjes,
#9 - 15-02-2009, 17:33 uur
USA rocks!




pluto


Pluto , heb jij in The Piramid zelf gezeten of in de Towers , of beide?

Hoi,

Wij hebben al altijd in de piramid gezeten. Hier was echt alles in orde! De towers zouden toch ook in orde moeten zijn, zij zijn duurder van prijs!

Pluto
#10 - 15-02-2009, 21:10 uur

Coyote

Ik heb nu 3x geslapen in het Luxor. De eerste 2x vond ik geweldig. 2e keer zat ik bijna bovenin de Pyramide. De kamers zijn op zich prima en heel ruim. Vorig jaar daarom opnieuw gekozen voor het Luxor en helaas is het toen niet goed bevallen. Er was geen kamer beschikbaar hoog in de Pyramide, de dame bij het inchecken was kortaf (of kwam dat omdat we een betaalde upgrade naar de Tower afwezen?  :-\) en vervolgens kregen we een kamer met totaal geen uitzicht. Bovendien was het gewoon rommelig in het Luxor. Dat heeft mij doen besluiten dat het voorlopig mijn laatste keer was in het Luxor.

Daarom hebben we dit jaar voor een ander hotel gekozen en dat is het MGM Grand geworden. De Spa Celebrity Suite geboekt met een kortingscode op smartervegas.com.

Roland
#11 - 18-02-2009, 23:45 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

ramrod


Heb 2 nachten in het Luxor besproken , totaal € 70,- , vindt het wel goed , zie wel of het eventueel nog een rommeltje is en zoveel ben ik ook niet in het hotel.

Dank voor de reactie,s.
#12 - 19-02-2009, 08:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15