Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Las Vegas nu boeken, of wachten? (September 2011)

Discussie gestart

stoconuon

Hoi allemaal,wij (4 personen) willen in september 2011 voor 8 dagen naar Vegas. Via het reisbureau boeken is natuurlijk het makkelijkst. Boeken ,betalen en vast staat de reis. Nu heb ik gezien dat deze trip makkelijk zelf te boeken is via verschillende internet aanbieders. Ook bestaat de mogelijkheid om alleen een vlucht te boeken, en rechtstreeks bij het hotel.
Maar wat is wijsheid, het duurt nog wel even eer het september is, prijzen op bijvoorbeeld expedia of ebookers wisselen dagelijks.Misschien heeft iemand ervaring met het boeken van een citytrip naar Vegas, en kan ons van advies dienen. Alle info is  welkom
#1 - 01-02-2011, 15:00 uur

koosv

Je kan nog wel wachten --->
Stap 1: boek vliegtickets.
Daar heb je voldoende tijd voor, laat zeggen tot 4 of 5 maanden voor vertrek, maar vind je een goede prijs, dan moet je meteen boeken.
Maar wat is een goede prijs????
Voor Las Vegas vind je hier een soort lage richtprijs, gesorteerd per maand, en vertrekplaats:
http://www.supervliegtickets.nl/noord-amerika/goedkope-vluchten-amerika-las-vegas.php
Ook voor een paar andere steden kan je op die site kijken.

Hoe de prijs tot stand komt, en waarom er veel verschil is, vind je bv op hun blog http://www.supervliegtickets.nl/blog/goedkope-vluchten-en-vliegtickets.php
Meestal geldt, hoe lager het tarief, hoe ongunstiger de vertrektijden, en zorg bij een overstap binnen  de VS op de heenreis voor een overstaptijd van tenminste 90 minuten.
Er zijn nog veel andere manieren van zoeken, ieder heeft zo zijn methode, bij mij hangt het van het weer af hoe ik zoek, bij wijze van spreken.

Stap 2: boek een hotel.
Daar heb je zeer ruim de tijd voor, laat zeggen tot 1 of 2 maanden voor vertrek, kijk bv op
i4vegas.com
smartervegas.com voor promocodes
http://www.vegas.com/resorts/
Het is wel zaak om goed te weten in welk gebied je precies wilt zitten, zeker als je geen eigen vervoer hebt!

Stap3: vergeet niet om een reisverzekering met werelddekking af te sluiten.

(Stap 4: boek een auto, kan zelfs kort van tevoren)
handig om eens de omgeving te bekijken of naar winkelcentra te gaan, er is meer tussen hemel en aarde dan Las Vegas Blvd.
Liever niet  ter plekke huren vanwege extra verzekeringen, die daar veel duurder zijn.
Autohuur voor een week (7 dagen) is even duur als bv voor 5 dagen.
#2 - 01-02-2011, 17:09 uur

Yessica

In tegenstelling tot mijn voorganger zou ik willen zeggen, kijk eerst eens wat Expedia te bieden heeft voor een combinatie hotel en vlucht. Ik heb voor het derde opeenvolgende jaar (naar Chicago, Boston en nu New York) gemerkt dat hun pakketprijzen zeer scherp zijn, dat je zelf door het los te boeken niet voordeliger uit bent.

Bedenk wat je een redelijke prijs vindt en als je dat vindt, boek dan gewoon. Ja, misschien is het een maand later iets voordeliger, maar het kan ook net zo goed duurder zijn.
#3 - 01-02-2011, 17:18 uur



koosv

Ja, hoe eenvoudig kan het zijn. Dat is inderdaad voor een stad een veel slimmere manier om een dergelijke reis te boeken.
Mijn reizen zijn altijd dusdanig gecompliceerd, dat ik zo'n pakketreis over het hoofd zie.  embarressed
#4 - 01-02-2011, 17:49 uur

Tammy

In juni begin ik de vakantie in Las Vegas en ik eindig er ook, gewoon omdat ik dit keer wat meer tijd in Las Vegas wil doorbrengen maar toch wel wat anders nog wil zien en doen.
De tickets + de eerste twee nachten in Las Vegas heb ik geboekt via de pakketreis van Expedia. Ook ik heb goede ervaring met deze internet reisburo.
Voor de laatste paar dagen in LV heb ik nog geen hotel. Ik kijk met regelmaat 'mijn top 5' van de hotels om te zien of ze in de periode dat ik er ben een leuke aanbieding hebben.
Ik heb geen haast met boeken, meestal zie je dat hoe dichter bij de datum je komt des te interessanter zijn de aanbiedingen.
#5 - 01-02-2011, 20:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15