Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Leuke plaats aan de WestKUST

Discussie gestart

yuri

Hallo,

De laatste dagen van onze trip naar West Amerika (juni dit jaar) willen we lekker relaxen op en om het strand.
Kan iemand aangeven waar je het beste kunt verblijven in de buurt van LA/Hollywood? Dat is namelijk de plaats va waar wij weer terug zullen vriegen naar Nederland.

Ik hoor het graag, ook graag tips qa hotel etc...

Yuri
#1 - 17-03-2008, 16:14 uur

Wop

Santa Barbara.

Leuk stadje, leuke dierentuin en aan het strand....
#2 - 17-03-2008, 18:45 uur

ramon

Hangt er vanaf. Ben je met een camper. Dan raad ik je Malibu aan. Echt een masterlijke campgound daar aan het strand. Verder ben ik vorigjaar nog op Venice geweest. Doordeweeks heerlijk rustig  en ben je het strand zat neem je de taxi naar Santa Monica. Erg leuk daar.

Succes.
#3 - 17-03-2008, 20:21 uur

yuri

Hallo,

Wij zijn niet met een camper, maar met een auto..in Hollywood zitten we 3 dagen in het Orchid Suites, en daarna willen we graag aan het strand vertoeven...maar ik weet dus echt niet wat daar nou een beetje leuk is..

Hoop op nog meer goede tips qua plaats en hotels etc..

Thanks,

Yuri
#4 - 18-03-2008, 09:20 uur

Yessica

Het is natuurlijk heel persoonlijk, ik ben ook niet iemand die zich dagenlang kan vermaken aan het strand, maar ik vind 3 dagen strand best veel. Zo bijzonder zijn de stranden rondom LA nou ook weer niet.

Santa Monica is leuk, Santa Barbara ook, maar dat is weer wat verder weg. Ik vind wel dat Santa Barbara wat meer te bieden heeft omdat het plaatsje zelf ook heel leuk en mooi is.
#5 - 18-03-2008, 09:30 uur



USofA

Santa Barbara
En anders Santa Monica
#6 - 18-03-2008, 16:09 uur

markenaimee

als je van een beetje luxe niet vies bent, en je niet opzoek bent naar massa's  babes en bodybuilders (zoals in la/ malibu /venice)......
dan zou ik zeker naar Carlsbad gaan. Echt een super stadje, ligt ten zuiden van LA, vlak voor san diego. Wij zijn daar twee nachten geweest terwijl het niet de bedoeling was. Echt een leuke sfeer, leuk uitgaan lekker eten  (en geloof me, dat krijg niet vaak in usa). je krijgt er een beetje een europees gevoel van.


wij vonden het top !

Groet,

Mark
#7 - 20-03-2008, 23:43 uur

Yessica

je krijgt er een beetje een europees gevoel van.


Haha, wat grappig, dat zou voor mij reden zijn om er weg te blijven.
Als ik ergens niet op zit te wachten in de States is het op een Europees gevoel  :)
#8 - 21-03-2008, 08:41 uur



perlmutter

Heb in deze tread ook even een vraagje. Als je van Los Angeles richting SF rijdt,tot welke stranden en plaatsen kan je dan eigenlijk nog zwemmen. In de omg San francisco is het water veel te koud,zelfs in de zomer maanden. In principe kan je dus eigenlijk maar op een klein stuk van de kustlijn  in California zwemmen,als ik het goed begrepen heb.
Of heb ik het mis

#9 - 21-03-2008, 23:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15