Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Los Angeles - Universal

Discussie gestart

Ina

Hai allemaal,

Mede dankzij jullie eerdere tips hebben wij onze route al aardig rond voor onze vakantie van de zomer  ;D
maar ik zit nog even met LA te puzzelen en heb nog 2 vraagjes, hoop dat jullie kunnen helpen...

- Ik zit er over te denken om het Holiday Inn Beverly Garland bij Universal te boeken. Iemand ervaring met dit hotel?

Het lijkt mij wel redelijk centraal te liggen, want we willen in/bij LA zo'n beetje Universal, Hollywood/Beverly Hills, Venice/Santa Monica bezoeken (en o ja...ws. nog 1x richting Anaheim voor een wedstrijd van de Angels - Dodgers spelen helaas uit).

- Heeft iemand ervaring met de drukte in Universal als we er op dinsdag 10 of woensdag 11 augustus heen willen gaan?
Of te wel is een FOL pass nodig (wel duur hoor). Ik zit nml. nog naar een andere optie te kijken. Op internet een normaal ticket kopen, dan krijg je 2e dag gratis. Misschien is het haalbaar als we in toch in een hotel vlakbij het park zitten, om dan bijvoorbeeld de 2e dag nog even 's avonds te gaan of zo en zodoende daar dan nog extra tijd en voordeel aan te hebben).

Hoor graag als jullie goede ideeën of meningen hierover hebben  :)

groetjes,
Ina
#1 - 28-05-2010, 12:21 uur

Marianne

Ik vind dat altijd heel lastig te zeggen, wij hadden ontzeteted veel plezier van onze FOL pas, maar wij waren er toen in het weekend. Ik vind die optie van 2 dagen ook niet zo gek.
Het hotel ken ik niet, maar het ziet er goed uit! Wij hebben nu 2 keer in de Orchid Suites overnacht, en dat vonden we heel prettig, onder andere vanwege de ligging, het gratis parkeren en de ruime kamers (|met keuken). Nu zijn wij met z'n vieren, dus dan is wat extra ruimte wel heel erg fijn.
Je kunt daarvandaan eventueel met de metro naar Universal, maar om even heen en weer te gaan is dat nog wel redelijk omslachtig. Maar of je er vanuit de HI snel bent weet ik niet.

Kijk eens in ons 2008-verslag voor de Orchid Suites en ons hotel in Marina del Rey.

Marianne
#2 - 28-05-2010, 13:24 uur

Ina

Ha Marianne,

Weer bedankt voor je snelle reactie  :)

Ik heb Orchid Suites een tijdje terug al gemaild of ze plaats hadden, maar geen reactie terug gehad  :-\

en daarna kwam ik dus dit hotel tegen, en dat lijkt me ook wel aardig gezien de ligging,
en ja wat wijsheid qua Universal tickets...ik weet het ook niet hoor,
maar misschien hebben er nog een meer mensen wat te vertellen???

:-) Ina
#3 - 28-05-2010, 14:03 uur

Pol

Op 8 juli jl. hebben wij geen enkel probleem ondervonden in universal. We hebben alles wat we wilden kunnen doen, inclusief shows. Pak het een klein beetje handig aan en doe de grote rides die je zeker wilt doen als eerste (denk aan Jurassic Park, Simpsons, the Mummy, studio tour) aan het begin van de dag. Het park is niet zo groot. 
#4 - 03-06-2010, 22:09 uur

Ina


We hebben iig het H.I. Beverly Garland geboekt bij Universal, dat heeft een shuttle service naar het park. Ver weg is het volgens mij niet...dus misschien gaan we dan toch maar voor het gewone ticket  met de 2e dag gratis, als we dan nog iets grandioos gemist hebben kunnen we nog voor de herkansing gaan  ;)

#5 - 06-06-2010, 12:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15