Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Malibu

Discussie gestart

yuri

Hallo,

Ik ben een reis aan het plannen (1ste keer Amerika) voor juni 2006. Ik wil een rondreis maken in het westen van Amerika. Mijn route zal ik op een later tijdstip eens ter toetsing voorleggen. Het gaat mij nu om een mogelijk tussenstop, namelijk Malibu. Tijdens of aan het eind van onze reis willen we nog een dag of 2/3 "uitrusten"en lekker op het strand liggen. Is Malibu een leuke optie, of weet iemand een andere aanrader? Ik hou zelf van golf surfen....

Ik ontvang graag wat tips.

Alvast bedankt,

Yuri
#1 - 10-11-2005, 15:12 uur

Jez

Hoi Yuri!

Malibu is erg leuk! Leuk stadje, mooie huizen, mooie stranden, mooi gebergte. Of je er goed kunt surfen weet ik niet (nog nooit gedaan), maar daar ergens ligt wel het "surfers-paradise". Dat moet wel terug te vinden zijn in elk geval. Bovendien zit je vanaf Malibu zo in Holywood, Beverly Hills, Universal Studios etc., mocht je het strand beu zijn.
Op onze website heb ik 1 foto staan van het plaatsje zelf: USA 2005

Groetjes, Jez
#2 - 10-11-2005, 15:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

yuri

Hoi Jez,

Bedankt voor je snelle reactie. heb je ook een reisverslag van jou vakantie in de USA? Ben erg benieuwd naar de "must see" plaatsen/steden.

Ik heb nu een aardige route in mijn hoofd, maar heb nog niks vastgelegd. Alle tips zijn welkom (van hotel tot park etc).

Alvast bedankt,

Yuri
#3 - 10-11-2005, 15:57 uur

Jez

Ik heb alleen van de laatste vakantie een reisverslag, maar dat is hoofdzakelijk aan de oostkust. Wèl nog een gedeelte rondom LA (oa Malibu dus). Zie de link onder mijn bericht.
Foto's van onze 2 rondreizen door West Amerika staan op www.eysbroek.com, bij vakantie -> USA 2002 & 2004

Als je je route doorgeeft, kunnen we gerichter tips geven. Oh, ik heb er alvast 1: tenzij je in een nationaal park wilt overnachten, zou ik aanraden om op de bonnefooi te gaan. Het is reuze makkelijk om onderweg een motel/hotel te vinden, en dan ben je wat flexibeler! Stel je voor dat de 2 dagen die jij op het strand van Malibu wilt doorbrengen het vreselijk slecht weer is...........

Groetjes, Jez
#4 - 10-11-2005, 16:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mikke

Als je je route doorgeeft, kunnen we gerichter tips geven. Oh, ik heb er alvast 1: tenzij je in een nationaal park wilt overnachten, zou ik aanraden om op de bonnefooi te gaan. Het is reuze makkelijk om onderweg een motel/hotel te vinden, en dan ben je wat flexibeler! Stel je voor dat de 2 dagen die jij op het strand van Malibu wilt doorbrengen het vreselijk slecht weer is...........

Groetjes, Jez
Citaat

Eens met Jez! Wij hadden vantevoren een redelijke planning gemaakt, maar toch gooi je hier en daar nog wel eens wat om. Wij waren bijvoorbeeld zondagochtend om 09.00 uur in Malibu Beach beland en dan valt er echt nog niet zoveel te zien. Dus toen maar weer doorgereden en tegen het middaguur op Venice Beach beland waar de drukte in alle hevigheid was losgebarsten ....;-)
#5 - 11-11-2005, 10:11 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15