Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

mederijders

Discussie gestart

jerkar

Hallo allemaal

Heb veel al gelezen over usa reisen.de
Ook dat de mederijder (2e) geen extra kosten mee brengt maar wel aangegeven dient te worden als je de auto gaat afhalen op het vliegveld.
In mijn bevestiging van USAREISEN zie ik echter het volgende staan;

Zusatzfahrer
Zusätzliche Fahrer müssen beim Abholen des Wagens auf dem Mietvertrag vermerkt werden. Für jeden zusätzlichen Fahrer ist (außer in
Kalifornien) eine Gebühr von bis zu US $ 10 (Can $ 10) zu zahlen. Der Gesamtbetrag wird auf dem Mietvertrag unter dem Stichwort Additional
Driver (zusätzlicher Fahrer) ausgewiesen.

Hier staat toch dat we tot 10 dollar moeten betalen voor elke mederijder??
Het gaat maar om 10 dollar.. maar toch...
We hebben het super inclusief pakket van usareisenjerkar
Amerika-ontdekker
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 16 maart 2009, 21:56
PrivéberichtE-mail
#1 - 01-04-2009, 21:21 uur

Bakvet

De Super-Inklusiv Preis dekt alle mede-bestuurders. Dus die bepaling is op jouw tarief niet van toepassing. Iedere bestuurder moet wel zijn rijbewijs laten zien op het verhuurkantoor en als toegelaten bestuurder op het verhuurcontract worden vermeld.

Het gaat overigens niet om een tientje, het gaat om maximaal $10 per dag (volgens mij is het meestal $5). Kan toch nog een aardig bedrag zijn als  je lang gaat.
#2 - 02-04-2009, 09:01 uur

Marianne

Bij het duurste pakket (ik weet even niet hoe dat heet) zitten alle extra bestuurders er bij in.

Als je huurt in Californië hoef je echter niet te betalen voor een extra bestuurder, en is het dus niet nodig om het duurste pakket te nemen.

Marianne
#3 - 02-04-2009, 09:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15