Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

messen in het vliegtuig

Discussie gestart

Rob

Het begint te korten.Volgende week zijn we weg. Drie weken naar de westkust. Klassieke toer. Vermits we heel wat rondrijden en onderweg al eens willen picnicken heb ik misschien een wat domme vraag, maar kan je messen (voor de picnick) meenemen in de koffers. Natuurlijk niet in de handbagage.
Met al die veiligheidstoestanden vandaag!

bob
#1 - 28-07-2007, 21:51 uur

Bakvet

Ja, bestek neem ik altijd mee in de bagage. De reis-barbeque koop je ter plaatse voor ongeveer $10, als je daar ten minste behoefte aan hebt.

Wel stop ik altijd alle spullen die verdacht zouden kunnen zijn bij elkaar in een apart tasje met een rits. Denk aan zaklantaarns, bestek,  gasbrander, miniflesje afwasmiddel, kruiden, radiotje, scheerappartaat, gsm-ontvanger, batterijen en lader. Wel met sommige dingen verpakt in bubbeltjeszakken e.d.  Dat tasje doe ik dan bovenin m'n rugzak of middenin m'n reistas, zodat ze er snel bij kunnen bij een controle. En dan hoef je er na aankomst ook niet naar te zoeken. Of alles is weg natuurlijk, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Apparaatjes die op batterijen werken maak ik gebruiksonklaar door een stukje papier tussen een van de contacten te stoppen. Dat schijnt te moeten, maar ik ben het ook wel eens vergeten, toen was er een zaklamp leeg bij aankomst.
#2 - 28-07-2007, 22:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15