Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

mijn eerste route!!!

Discussie gestart

priskel

Graag hoor en krijg ik opmerkingen cq aanvullingen op onderstaande route.
We gaan van 10 september t/m 2 oktober

Dag   1:   aankomst Phoenix   
Dag   2:   Phoenix – Sedona   184 km
Dag   3:   Sedona – GC.   175 km
Dag   4:   GC – LV.  Hooverdam   450 km
Dag   5:   LV   
Dag   6:   LV- Death valley NP.   248 km
Dag   7:   Death Valley – Yosem   224 km
Dag   8:   Yosemite   
Dag   9:   Yosemite _ SF.   190 km
Dag 10:   SF   
Dag 11:   SF   
Dag 12:   SF- Monterey   131 km
Dag 13:   Monterey – Santa Barbara   237 km
Dag 14:   Santa Barbara   
Dag 15 :   Santa Barbera LA   94 km
Dag 16:   LA.   
Dag 17   LA.   
Dag 18:   LA – San Diego   209 km
Dag 19:   San Diego- Yuma.   
Dag 20:   Yuma – Tucson.   
Dag 21:   Tucson – Phoenix.   
Dag 22:   Phoenix-Amsterdam.   
#1 - 21-06-2009, 13:47 uur

Marianne

Hallo,

Ik zie in je eerste topic (samenvoegen is misschien wel handig) dat de vlucht nog niet geboekt is, dus mijn eerste suggestie is om vanuit San Diego terug te vliegen. Dat scheelt je 3 dagen die je beter elders kunt gebruiken. Wil je wel terugvliegen vanuit Phoenix dan zou ik San Diego laten vallen, want je zult er nu te weinig tijd hebben om er iets te doen.
Verder is de route prima, maar kijk nog eens of de afstanden wel kloppen: Death Valley - Yosemite is echt wel wat meer dan 224 km. Ik kan een tussenstop hier aanraden, dan kun je ook nog naar Bodie gaan.

Marianne
#2 - 21-06-2009, 15:00 uur

priskel

ik ga Bodie er tussen zetten. heb je nog tips wat we kunnen gaan doen van San Diego naar Phoenix. We wiilen terug vliegen vanaf PH ivm drop off kosten.
#3 - 21-06-2009, 15:26 uur

babarage

je betaalt niet bij elke verhuurder drop off kosten tussen arizona en california en als je ze al betaald dan moet je er ook even de extra benzinekosten vanaftrekken!  als je dat doet zie je dat het maar een paar tientjes extra kost hooguit en dan is het de extra tijd op mooie plekken wellicht wel waard.
#4 - 21-06-2009, 16:04 uur

Marianne

Er zijn meestal geen drop off kosten tussen Californië en Arizona.

Marianne
#5 - 21-06-2009, 16:28 uur

Ronald Verhoog

Als je eens een bijzondere ghosttown wilt zien en meemaken, rij dan dan Nelson die vlakbij Las Vegas ligt!! Meerdere films zijn daar opgenomen! Ook kun je daar een speciale mijntour doen en er ligt een vliegtuigwrak.
Kijk maar op mijn homepage: www.usa-reizen.com onder verslag april 2008 en 24 april 2008.!
Alvast heel veel plezier in de States!!!!!!!!

Groeten,

Ronald
#6 - 21-06-2009, 17:50 uur

JoeSee

Ik ben het niet helemaal eens met Marianne (sorry).  Je kunt de hele dag naar Sea World in San Diego. Het is 2,5 uur rijden naar Yuma, dus prima te doen als je tegen 16.00 uur vertrekt. De route is heel bijzonder: grote massa's keien die als bergen kiezelsteentjes liggen opgestapeld, zandduinen, Mexicaanse grens is zichtbaar, je gaat door Border Control....

Ik zou van Yuma rechtstreeks naar Phoenix gaan (neem bij Yuma de highway omhoog naar de Interstate 10, deze is prachtig !).
Neem de Best Western Inn. Prima mote met goed ontbijtl aan het begin van Yuma (en neem gelijk mijn adapter mee: zit in room 61nog in de muur  :'(
Bezoek in Phoenix Goldfield. Een echt authentiek spookstadje. Vooral in het weekend erg leuk. Worden shows gedaan met schietende cowboys en een sheriff die nogal geweldadig is, stoomtreintje, etc.

Het zijn maar wat ideeën, succes verder !
 

#7 - 24-06-2009, 20:21 uur
« Laatst bewerkt op: 24-06-2009, 20:30 uur door JoeEsE »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15