Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mini rondreisje Arizona december 2011

Discussie gestart

Yessica

Bedankt voor de feedback Yessica. Goed om te horen dat je een geslaagde reis hebt gemaakt.  Househunting in Phoenix....... heb je Scottsdale ook geprobeerd? Wij hebben kennissen in north Scottsdale wonen. Zou daar best langere tijd willen verblijven. Net nog een weekje in een resort langs Scottsdale rd verbleven.   Maar dat was wel in november... Heerlijk!
Tet

Oh ja, Scottsdale is heerlijk! Maar mijn vriend gaat op de Luke Airforce Base werken, dat is helemaal aan de westkant, als je dan in Scottsdale gaat wonen heb je zo een uur tot anderhalf uur reistijd woon-werkverkeer (enkele reis). We zijn o.a. gaan kijken ook in Ahwatukee, maar dat is ook aan de oostkant en in het historical district. Dat sprak me zeer aan, maar mijn vriend is een beetje huiverig ivm de ouderdom van de huizen. Ook zijn de huizenprijzen daar op dit moment zo laag (we hebben een huis bezichtigd van $ 110.000 inclusief zwembad) dat iedereen het zich kan veroorloven daar te wonen en dat begon je wel een beetje te zien.
We hebben onze zinnen nu gezet op een nieuwbouwwijk in Buckeye genaamd Verrado. Prachtig wonen ook!  ( http://www.verrado.com/ )


@ Old Faithful: thuiskomen van thuis.... Nou ja, ik woon sinds augustus in Napels in Italië.  Mooi wonen hoor, maar het voelt zeker niet als thuis  :)    Op de één of andere manier maakt dat het echter wel makkelijker, de overgang is minder groot. We zijn gezegend met een appartement op nog geen 30 meter van de Middellandse Zee af, met palmbomen in de tuin, dus de eerste ochtend zat ik op de bank van het uitzicht te genieten en dacht, voor het eerst is terugkomen uit Amerika iets minder rampzalig  8)
#16 - 29-12-2011, 06:02 uur



Old Faithful



Uploaded with ImageShack.us
#17 - 29-12-2011, 13:40 uur
Groet,

Old Faithful

Yessica

Haha, ja dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriend  ;)
Mooi gezegde, maar of het waar is...
#18 - 29-12-2011, 14:09 uur



Tet14

Leuk plaatje OF!
Nee, Scottsdale zou ik dan ook niet kiezen. Vreselijk druk die 101 en binnendoor is al helemaal geen optie. Voor Sun City en Surprise zijn jullie nog te jong denk ik maar Surprise zag er toch niet zo gek uit muv van die vreselijke us60.
#19 - 29-12-2011, 15:37 uur

Rent your tent usa

Terugkomen ib Napels vergeleken met terug komen in Nederland kan ik me goed voorstellen. Vroeger toen ik hier nog niet woonde had ik datzelfde gevoel van terugkeer naar NL en dat was vanuit Italie.....
In ieder geval is het heel opwindend om aan een verhuizing te denken.
#20 - 16-01-2012, 20:47 uur

Yessica

Leuk plaatje OF!
Nee, Scottsdale zou ik dan ook niet kiezen. Vreselijk druk die 101 en binnendoor is al helemaal geen optie. Voor Sun City en Surprise zijn jullie nog te jong denk ik maar Surprise zag er toch niet zo gek uit muv van die vreselijke us60.

Surprise hebben we ook naar gekeken. Sun City is veel 55+ woningen inderdaad. Dat duurt nog effe  8)
Maar we houden het nu op Verrado in Buckeye. Het fijne is dat we deze zomer het huis kunnen kopen, dan is het ongeveer klaar als we naar Amerika gaan. Dan hoeven we niet bij aankomst in Phoenix nog op huizenjacht.  We moeten alleen nog wachten met de definitieve beslissing tot juni. Het kan zijn dat Brian alsnog in aanmerking komt voor promotie en dan mag hij er nog 5 jaar aan vast plakken bij de navy en in dat geval zouden we naar San Diego gaan.
#21 - 17-01-2012, 11:10 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15