Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Moet je antelope canyon boeken?

Discussie gestart

Wendy en Kenny

Hoi allemaal,

We willen graag vanuit GC naar bryce en dan onderweg Antelope canyon bezoeken (ik denk dat we de lower gaan doen )
Nu moeten we dit van tevoren boeken ?
We vinden het moeilijk om een uur vast te leggen omdat we niet echt weten hoe lang we moeten rijden naar daar en welke weg te nemen ?

Groetjes

#1 - 02-05-2010, 13:08 uur

Marianne

Er loopt hier al een topic over Antelope Cantyon, ik denk dat je daar het antwoord wel kunt vinden. De meeste vragen zijn al eens gesteld, je kunt ook de zoekfunctie eens gebruiken oim te zien wat er al geschreven is, of blader de meest recente pagina's eens door.
Wat de weg betreft: er is geen keuze tussen de GC en Page. Na Page heb je de Cottonwood Canyon Road als alternatief voor de 89 , maar ik zou de 89 aanraden. Voor Antelope Canyon moet je vlak voor Page de 98 nemen.

Marianne
#2 - 02-05-2010, 13:25 uur

Wop

Dit topic is op slot.

Er zijn voldoende onderwerpen over Antelope Canyon
#3 - 02-05-2010, 14:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15