Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MOnument valley

Discussie gestart

mariel

hallo allemaal,

we gaan volgend jaar rondtouren met een camper, mijn man wil graag naar Monument valley. :)

kan iemand mij helpen met de volgende vragen:

als je met een camper rijdt van 23 ft hoevvel kun je dan zien of is het verstandiger om daar een tour te doen?

heeft iemand ervaring met Goulding's Lodge tours?

hoe is de rv camping bij Goulding's lodge, of is er nog een andere camping in de buurt van monument valley?

alle info is  welkom

alvast bedankt,

Mariel

#1 - 29-11-2010, 16:12 uur

Mrjn

Wij hebben afgelopen december/januari een tour gedaan met Goulding's. Het was tijdens een sneeuwbui, dus wij waren blij dat we niet met eigen auto probeerden door de sneeuw te ploeteren. Je ziet bij de tour dingen die je normaal gesproken niet ziet, dat is leuk.
#2 - 29-11-2010, 18:21 uur

Tet14

Het is niet mogelijk om met een RV zelf Monument Valley Tribal Park in te rijden. Nou ja, het is niet verboden maar je begrijpt wel wat ik bedoel als je de weg ziet.  Je kan naar het parkeerterrein bij het visitor center rijden en van daar de uitzichten over MV bewonderen.  Van Goulding's Lodge vertrekken tours zoals gezegd maar heb ze zelf niet gedaan. We zijn wel met onze SUV diverse keren MV ingereden. Mooie trip maar ik zou in jouw geval zeker een tour aanraden. Ik heb nooit bij Goulding's gekampeerd maar ken het hotel, de cabins en de campground wel. De campground zag er leuk uit en ik kan mij voorstellen dat mensen hier graag staan. De toers vertrekken van het hotel zoals wij zagen.
Tet
#3 - 29-11-2010, 21:57 uur

Ko-mar

Wij hebben vorig jaar op Gouldings campground gestaan. Een prima camping op het rode zand, met zicht op de buttes van Monument Valley. En wij hebben een prive tour geboekt op het parkeer terrein bij de ingang van de valley. Dat was voor ons een van de meest indrukwekkende dingen van onze reis vorig jaar. Zo leuk dat we dit jaar op herhaling gaan.
#4 - 29-11-2010, 22:14 uur

leendert en maria

Als je van wandelen houdt kun je ook de Wildcat Trail lopen. Deze gaat om de West Mitten Butte heen, ongeveer 3,2 mile. Naar mijn weten is dit de enige Butte waar een pad omheen loopt. Wij vonden het een mooie wandeling, zo midden in MV. De wandeling start op de 'camping', voorbij de P bij het visitor centre.
Maria
#5 - 29-11-2010, 22:31 uur

mariel

hoi allemaal,

bedankt voor de info. :-*

om een tour te boeken is het verstandig om dit vanuit nederland te doen of kun je daar ter plekke boeken?

wat is de beste vertrektijd?

gr mariel
#6 - 01-12-2010, 19:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15