Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mount Rainier

Discussie gestart

Zofsky

Hallo beste mensen,

Onze reis krijg al helemaal vorm (mede dankzij jullie!).
Ik ben ju bezig met het bekijken van onze reis omgeving Mount Rainier en ik wil grag weten of Yakima een geschikte plek is om teovernachten.

We komen vanaf Kelso die dag (mount saint helens) en willen dus mount rainier bezoeken en daarna doorrijden naar Yakima.
Daarna rijden we door naar Spokane.

Groetjes,
Margje
#1 - 02-03-2011, 16:16 uur

Tet14

Yakima is prima om te overnachten. Veel stalletjes met vers fruit onderweg en veel hotels http://www.tripadvisor.com/Hotels-g58838-Yakima_Yakima_Valley_Washington-Hotels.html Yakima is trouwens behoorlijk groot. Wij hebben niet in Yakima overnacht (maar wel fruit gekocht ;) maar in Moses Lake in de Best Western aan het meer. Maar misschien is dat te ver op deze volle dag.  Als Mt St. Helens en Mt Rainier in de wolken liggen (en dat gebeurt vaak) is een bezoek niet de moeite waard imo dus is het handig een plan B te hebben.
Tet
#2 - 02-03-2011, 17:18 uur

Old Faithful

Hoi Margje,

Ik heb in MapSource even een route van Kelso naar Yakima, via het Longmire en Sunrise gedeelte van Mount Rainier N.P.,  laten berekenen en kom dan op een pure reistijd van 51/2 uur uit. Je houdt dan misschien wat weinig tijd over voor dit prachtige park.
Is het misschien mogelijk de dag vantevoren al wat verder richting Mount Rainier te rijden en te overnachten in Ashford, bijvoorbeeld.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#3 - 03-03-2011, 12:22 uur
Groet,

Old Faithful

Zofsky

Nieuw!
Bedankt, dat ga ik inderdaad eens even goed bekijken.
#4 - 04-03-2011, 11:35 uur
« Laatst bewerkt op: 04-03-2011, 14:31 uur door Zofsky »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15