Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

muziekwinkel westen VS

Discussie gestart

Igna

Hallo allemaal,

Ik heb even een heel andere vraag. Hebben jullie ooit een mooie muziekwinkel in dit gedeelte van de VS gezien?
Wij zoeken muziekwinkels met artikelen voor drummen en dwarsfluiten.

Wie kan ons helpen?

Groeten,
Igna
#1 - 04-09-2009, 14:38 uur

hdeweert

Hallo

De meeste vakantiegangers zijn naar iets anders opzoek dan muziek instrumenten.
 Er zijn in Amerika zeker zoveel shops als in europa, met een beetje googelen zijn ze best te vinden. Deze b.v. in San Fransico.
http://www.drumworldsf.com/

Harm
#2 - 04-09-2009, 15:14 uur

Igna

Hoi Harm,

Ik begrijp dat de meeste mensen op dit forum niet voor de muziekwinkels gaan. We hebben inderdaad al een lijst met muziekwinkels via internet. We dachten dat er op dit forum misschien een muziekliefhebber was die al in een muziekwinkel in de VS is geweest waarvan hij/zij zegt deze is echt geweldig.
Bedankt voor je link.
Groejes,
Igna
#3 - 04-09-2009, 16:09 uur

hdeweert

Ik ben wel een liefhebber maar de winkel is aan de Andere kant van Amerika


 

En muziek liefhebbers kunnen op het forum altijd nog mee doen aan de “Song Game”
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,3302.new.html#new

Harm
#4 - 04-09-2009, 16:50 uur

ned in MO

Ik heb een hele mooie gitaar te koop
Gloednieuw acoustisch/ electrisch handgemaakt door takamine (japans)
$900 en ik laat hem thuis bij je afleveren. Kost hier in de winkel meer dan $1600
#5 - 05-09-2009, 04:05 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hdeweert

Ik heb al een gitaar.
Als ik ooit bij je in de buurt ben kom ik er wel een stukkie op spelen.

Harm
#6 - 05-09-2009, 21:51 uur

adriana

Hoi Igna,

In alle grote steden heb je  Guitar Center met grote drumafdelingen. In Guitar Center San Francisco heeft mijn zoon flink ingeslagen. Alles is een stuk goedkoper. De winkel is op Van Ness Ave., maar op de website staan alle winkels met adres. Hij vond deze winkel het leukst op onze route vanwege de drumkit van Lars Ulrich (Metallica) die daar staat.
In Hollywood zit ook een erg leuke drumwinkel in dezelfde straat als guitar center, ik dacht dat dit op Hollywood Boulevard was.
Wij hebben wel 6 guitar  centers bezocht in de verschillende steden.

Succes.

Diane
#7 - 30-09-2009, 19:25 uur

Igna

Hoi Diane,

Bedankt voor je tips, we zullen er zeker gebruik van maken. Onze zoon drumt en speelt gitaar en onze dochter speelt saxofoon en dwarsfluit.
We vliegen naar San Francisco en via San Francisco ook weer terug dus we zullen daar zeker gaan kijken.

Groetjes,
Igna
#8 - 30-09-2009, 19:48 uur

Bakvet

Ik kwam vandaag "Sam Ash" tegen, deze firma zit o.a. in en rond Los Angeles, in Las Vegas en in Glendale (bij Phoenix, Az).

http://www.samashmusic.com/

Er hingen affiches met "Famous for discounts since 1924" en "We will beat any price" en "Lower prices than any music store, catalog or website".
#9 - 02-10-2009, 02:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15