Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NAMM-beurs + Mexico!

Discussie gestart

Jez

Yihaaa! Zojuist een cruise geboekt, vanaf Long Beach, CA naar Mexico, voor januari 2010! Voordat we gaan cruisen, gaan we naar de NAMM in Anaheim en waarschijnlijk daarvoor van Folsom, CA toeren naar LA. Zou de Highway 1 te doen zijn in januari? Of is het wat om via Yosemite naar LA te rijden?
#1 - 23-03-2009, 22:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Marianne

Hallo Jez,

Het lijkt mij geweldig om Yosemite eens in de winter te zien, het enige nadeel is het gedoe met sneeuwkettingen. Volgens mij moet je ze verplicht bij je hebben en met een huurauto is dat lastig. Zie hier: http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/chains.htm voor de regels.

Hwy 1 is volgens mij goed te doen in de winter, kijk maar eens in dit reisverslag (vanaf 4 februari).

Marianne
#2 - 23-03-2009, 22:37 uur

Ine

Tijdens regen in de winter kan Hwy 1 nog al eens door een deel gesloten worden door mudslides. Dus het weerbericht in de gaten houden.
Mocht je meer info willen over cruisen en/of Mexico laat even weten (misschien het beste naar mijn e-mail).
Wij hebben er wat cruises opzitten, ooklalngs de Mexicaanse Riviera en de zee van Cortez e.d.  Terwijl ik dit schrijf zitten we voor een langer verblijf in mexico- Puerto vallarta.
#3 - 25-03-2009, 03:19 uur

Jez

Hoi Ine,

Ik kan zeker tips gebruiken voor de cruise! Dit wordt de 2e cruise die we gaan maken, maar de 1e met Carnival. We gaan naar Puerto Vallarta, Mazatlan en Cabo San Lucas. Ik heb al even gekeken naar de dagexcursies en daar kan ik zeker tips voor gebruiken! Ik zal je daar tzt over e-mailen (kan even duren, want we gaan eerst nog even naar New York over 3,5 week......)

Ik denk dat ik een aantal plannen ga maken voor een leuke route vanaf Folsom en zal rond die tijd het weerbericht goed in de gaten houden. In Folsom woont familie, dus die kunnen ons ook informeren over het weer.

Groet,

Janneke
#4 - 25-03-2009, 21:44 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ine

Aangezien we genoemde plaatsen allemaal bezocht hebben en zoals gemeld wij voor een lang verblijf in P. vallarta zijn, zal ik je zeker t.z.t. verder kunnen helpen.
Laat weten wat voor soort trips je wilt maken, aktie (Canopy?) walvissen bekijken, meer de stad e.d.
#5 - 26-03-2009, 16:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15