Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nieuwe reis voor 2012 !

Discussie gestart

carine58

Hoi, zijn net terug van onze eerste reis naar de USA ! San francisco - Yos -sequoia -  death valley - Las VEGAS - zion - bryce - arches - grand canyon - los angeles.
Zo goed meegevallen dat we A-B-S-L-U-U-T terug gaan.
Niet volgend jaar , we worden oma en opa met de Kerstdagen en volgend jaar gaan we op de baby passen. Dus de reisplannen worden een jaartje opgeschoven , maar daarmee heb ik ook meer tijd om alles e plannen.
Had nu zitten bedenken :
Rocky Mountains  - Grand Teton - Yellow Stone - New Mexico (met allerlei verschillende bezienswaardigheden) .
Wie kan zich daar iets bij voorstellen ? Is dit realistisch ?
Ik wil dit keer alles zelf plannen. We gaan wel op hotel. Die laat ik reserveren via het reisbureau. Maar ik zoek ze zelf uit...

Eerste reacties graag ????
Merci !
#1 - 04-07-2010, 16:48 uur

hdeweert

Het virus heeft weer eens toe geslagen. Bij je volgende vakantie heb je aan 3 weken vast niet genoeg.
Succes
Harm
#2 - 04-07-2010, 16:58 uur

Marianne

Lijkt me heel mooi. Maar er is natuurlijk tussen Wyoming en New Mexico ook nog heel veel te zien, dus of het te doen is, is afhankelijk van wat je nog ertussenin wilt doen en hoeveel tijd je hebt.
Zelf de overnachtingen uitzoeken is erg leuk om te doen, en waarom dan ook niet zelf boeken? De reisbureaus hebben vaak maar een beperkt aanbod. Maar goed, daar heb je nog voldoende tijd voor.
Voor het stuk van Denver via Rocky Mountain NP naar Yellowstone zou je eens ons 2004 verslag kunnen bekijken.

Marianne
#3 - 04-07-2010, 20:19 uur

Tet14

>>Volgens jaar gaan we op de baby passen>> Gefeliciteerd. Voor een studie "babypassen" heb je wel een jaartje nodig. De overheid is streng tegenwoordig. Anyway, om Yellowstone te combineren met de staat New Mexico lijkt niet de meest voor de hand liggende optie. NM is op 4 na de grootste staat van de USA.  Wellicht beter om de reis naar Yell eo te combineren met Co en South Dakota zoals bv Black Hills en Badlands. Prachtig gebied. En met Montana en Glacier NP. Ook schitterend.
#4 - 04-07-2010, 22:05 uur

carine58

Alvast bedankt voor jullie mening! Ik ga er rekening mee houden in de verdere planning en zal me regelmatig  laten horen !
En de "babylessen" ;;;)))) dat zal wel in orde komen , dankjewel!
Carine
#5 - 05-07-2010, 15:39 uur

Hans B

Eens met voorgaande posters.
Tenzij je twee maanden gaat, worden de afstanden wel erg groot.
Porbeer te splitsen in bv. ten noorden van de I-70 en een andere keer ten zuiden van de I-70.
#6 - 05-07-2010, 15:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15