Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nog 6 dagen

Discussie gestart

wim312

Hallo beste mensen,

Zoals de kop van het bericht luidt, nog 6 dagen. Dus  a.s. zaterdag vertrekken we voor het eerst naar de VS.
Alles is voorzover geregeld. Heb vanochtend nog 1 nacht Curry Village (heated tent) kunnen reserveren (laat 1 nacht Cedar Lodge vervallen)

Alvast dank aan al degenen die met hun suggesties, op- of aanmerkingen mee hebben gedacht
over het samenstellen van de route.

Ik heb ook een blog in elkaar proberen te zetten dat ik tijdens onze vakantie regelmatig wil updaten.
Jawel, laptop gaat mee.

We zijn te volgen op http://wimmarina.blogspot.com

Gr Wim

#1 - 05-09-2010, 17:19 uur

Marianne

Spannend hoor. Ik ga jullie zeker volgen, het blog ziet er prachtig uit!
Veel plezier, en leuk, dat Curry Village. Hou rekening met kou, lawaai en drukte daar. En beren, maar dat wist je al.

Marianne
#2 - 05-09-2010, 19:43 uur

Nici

Ik ga ook meelezen! Heel veel plezier... maar dat gaat vast wel lukken.

Nici

p.s. het mooie van kamperen in amerika is dat er gewoon wc-papier aanwezig is, dus je hoeft niet met je rol over het terrein van Curry Village (het mag wel natuurlijk!)
#3 - 08-09-2010, 08:57 uur

leendert en maria

En als je tijdens het douchen in Curry Village warm water wilt hebben, is de grootste kans hierop in het toiletgebouw in 'Boystown', zie de plattegrond die je krijgt bij aankomst :)
maria
#4 - 08-09-2010, 14:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15