Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

nog een vraagje route westen

Discussie gestart

kim

Wij hebben inmiddels besloten om voor een aantal plekken wat meer tijd te nemen in plaats van alles een beetje te bekijken. Wat we nu gaan doen is ruim de tijd nemen voor de grand canyon, yosemite en de kustroute van SF naar LA (alle drie 4 a 5 dagen). Nou ben ik benieuwd of jullie nog tips hebben voor de routes naar deze drie plekken en overnachtingen onderweg.

We zijn nog op zoek naar leuke plekken om te bezoeken en te overnachten:
tussen LA en de Grand canyon, is best een lange rit en volgens mij voornamelijk woestijn.
tussen Las Vegas en Yosemite

we slaan san fransisco over omdat we daar al zijn geweest en willlen in een keer doorsteken van yosemite naar een kustplaats onder san fransisco, is dit te doen en wat zou dan een leuk start punt zijn  voor onze dagen aan de kust?

Bedankt weer! Groetjes Kim


#1 - 17-08-2008, 14:46 uur

wim put

Je planning ziet er goed uit. Overnachtingen kun je via http://www.super8.com/Super8/control/home kijken.
Veel succes
Wim
#2 - 17-08-2008, 15:21 uur
usa.eigenstart.nl

ilssse

Heeft super 8 motel wel een eigen badkamer of deel je die dingen met andere mensen???
#3 - 17-08-2008, 15:46 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Mrjn

Super 8 motels hebben gewoon eigen badkamers.
#4 - 17-08-2008, 18:39 uur

sandrochka

Langs de kust:
Monterey, walvissen kijken!
Net voor San Simeon heb je een strand met zeeolifanten. Echt geweldig om die beesten zo in de natuur te zien! Overnachten kan ook in San Simeon, bestaat uit alleen maar hotels. Tussen Monterey en San Simeon was er weinig qua overnachting vond ik.

Sandra
#5 - 17-08-2008, 21:44 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

wim put

Heeft super 8 motel wel een eigen badkamer of deel je die dingen met andere mensen???
Hoe kom je daarbij? Nee hoor je heb een eigen badkamer. s'morgens krijg je daar ook ontbijt.
Wim
#6 - 17-08-2008, 23:29 uur
usa.eigenstart.nl

Freddytex

Wij maken heel veel gebruik van Super 8 motels omdat de minimum standard van deze keten heel hoog ligt in verhouding tot hun prijs.Ik heb op de 32 jaar nog geen slechte super 8 gehad.
#7 - 18-08-2008, 13:39 uur

phusebox

Wij maken heel veel gebruik van Super 8 motels omdat de minimum standard van deze keten heel hoog ligt in verhouding tot hun prijs.Ik heb op de 32 jaar nog geen slechte super 8 gehad.
hmm ik denk kijk ook eens naar Super 8 voor onze toekomstige rijs, maar 540 USD voor 1 overnachting? en dat al bijna een jaar van te voren geboekt?
#8 - 18-08-2008, 14:21 uur

melvin

Hallo,

Tussen LA en grand canyon heb je yoshua tree natioal park misschien mooi om doorheen te rijden, en tussen kingman en flagstaff ligt een deel route 66 dat nog zo uit ziet als vroeger.
Tussen Las Vegas en yosemite ligt bodie een spookstad zeker de moeite waard om daar heen te gaan en daar in de buurt ligt ook mono lake.
Bij de grand canyon (south rim) is het best western hotel in tusayan zeker een aanrader.
bij yosemite kun je in het park zelf slapen maar je kunt ook in oakhurst overnachten dan moet je een half uur rijden tot het park, hier is in oakhurst het oakhurst lodge een aanrader.

gr. melvin
#9 - 18-08-2008, 14:26 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Marianne

Wij maken heel veel gebruik van Super 8 motels omdat de minimum standard van deze keten heel hoog ligt in verhouding tot hun prijs.Ik heb op de 32 jaar nog geen slechte super 8 gehad.
hmm ik denk kijk ook eens naar Super 8 voor onze toekomstige rijs, maar 540 USD voor 1 overnachting? en dat al bijna een jaar van te voren geboekt?

Kun je dit wat toelichten misschien? Deze prijs klopt nauutlijk niet, tenzij je voor meerdere nachten hebt gekeken.

Marianne
#10 - 18-08-2008, 20:38 uur

wim put

Wij maken heel veel gebruik van Super 8 motels omdat de minimum standard van deze keten heel hoog ligt in verhouding tot hun prijs.Ik heb op de 32 jaar nog geen slechte super 8 gehad.
hmm ik denk kijk ook eens naar Super 8 voor onze toekomstige rijs, maar 540 USD voor 1 overnachting? en dat al bijna een jaar van te voren geboekt?
Dit kan echt  niet. Zo duur zijn ze niet
Wim
#11 - 18-08-2008, 20:50 uur
usa.eigenstart.nl

Freddytex

Sorry maar er is een 0 teveeof een comma te weinig.Het is dus 54,00$
#12 - 18-08-2008, 21:39 uur

Freddytex

De eerste die 540 USD ingetikt heeft is phusebox maar dit zal wel een vergissing zijn.
#13 - 18-08-2008, 21:45 uur

phusebox

ehm nee 3x gedubbelcheckt... via www.super8.com, hotel in Monterey, ergens in mei volgend jaar, 540 dollar... vijfhondertveertig dollar, voor 1 nacht :S
#14 - 18-08-2008, 23:00 uur

Marianne

ehm nee 3x gedubbelcheckt... via www.super8.com, hotel in Monterey, ergens in mei volgend jaar, 540 dollar... vijfhondertveertig dollar, voor 1 nacht :S
Ik zie zelfs 600 dollar, excl tax! Ha,ha, is ongetwijfeld een foutje in hun programma. Ik heb even eentje opgezocht in South Lake Tahoe waar wij eens geweest zijn, zelfde periode, in een weekend,  69 dollar per nacht.

Overigens is ook de Motel6 prima, wat kleiner misschien, maar netjes en schoon. Voor 1 nachtje ging het altijd prima met ons vieren.

Marianne
#15 - 18-08-2008, 23:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15