Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

noord-westen verkennen

Discussie gestart

prhg

Na diverse keren al in de USA geweest te zijn, hebben we in 2012 een keer iets anders gedaan.
Echter voor 2013 staat wederom de USA op het programma en dit keer het noord westen.
We willen het stuk bekijken tussen San Fransisco en Seattle (en een beetje oostelijk, maar niet verder dan death valley) en we willen dat wederom met een camper gaan doen.

Alle tips over parken en andere natuur bezienswaadigheden zijn welkom.

We willen eind september vertrekken en dan 4 weken blijven.

Hoor graag jullie adviezen.
#1 - 26-01-2013, 17:48 uur

Marianne

In 2006 hebben wij in de zomer een reis gemaakt van Seattle naar San Francisco, misschien kun je wat ideeën opdoen uit ons reisverslag.

Marianne
#2 - 26-01-2013, 18:39 uur

prhg

Ga ik zeker lezen.  Bedankt
#3 - 26-01-2013, 19:34 uur

Old Faithful

Wij zijn vorig jaar van Seattle naar San Francisco gereden. Wij vertrokken 10 september en vlogen 1 oktober terug. Houd er rekening mee dat het 's avonds al vrij vroeg donker is.
Wij zijn geen stedenliefhebbers en hebben Seattle en San Francisco als aankomst en vertrek gebruikt. Onze route was ruwweg North Cascades-Olympic-Mount Rainier-Mount St Helens- Columbia River Gorge- John Day Fossil Beds- Bend-Crater Lake-Redwood-Lassen Volcanic-Mono Lake-Yosemite-Sequoia & Kings Canyon.
Het meeste is vrij bekend, behalve John Day Fossil Beds misschien en dat vind ik een aanrader.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#4 - 26-01-2013, 20:47 uur
Groet,

Old Faithful

prhg

Sequoia en kings canyon al geweest, maar de rest nog niet.
Wij houden ook niet van steden.
Ik ga ze opzoeken.

Bedankt
#5 - 26-01-2013, 21:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15