Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

oeps te kleine plek gereserveerd in yosemite upper pines, graag advies!!

Discussie gestart

greetje

We zitten met een probleempje!
Het is ons gelukt om een plekje in Yosemite te bemachtigen voor 7 tot 10 aug: upper pines nr 168. Onze voorkeur was een ander plaatsje, dit lukte niet, en door alle haast hebben we een plekje gereserveerd voor een 27 ft camper i.p.v. een 30 ft camper! (de site gaf overigens aan dat de driveway 30 ft is en bij het invullen van het form. hebben we 30 ft opgegeven)
We hebben gauw als reserve- optie ook nog op crane flat geboekt. vanmiddag gebeld met recr.gov maar die dame weet natuurlijk ook niet hoe groot de plekken zijn.

Wat zouden jullie doen? Gaan voor upper pines (we zijn met 4 jonge kinderen en dit is denk ik voor hen wel leuker )en het risico nemen, of voor crane flat?

alvast erg bedankt
#1 - 16-03-2009, 22:29 uur

Marianne

Hallo Greetje,
Ken je die site met foto's van alle campingplaatsen? Hier zie je nr 168. Zo te zien heb je wel wat speling op de plek zelf. Misschien kun je nog een beter beeld krijgen door de naastgelegen plaatsen te bekijken.

Marianne
#2 - 16-03-2009, 22:57 uur

greetje

We hebben inderdaad al op die site gekeken, en gaan de gok maar wagen denk ik.. Er staat wel zo te zien een boom achter. We hadden nog net even met het park gebeld, en voor hun maakt het niet uit, zolang we maar niet een stuk op de weg staan of bomen omzagen :o ;D
#3 - 16-03-2009, 23:18 uur

PetraVS

Greetje,

Drie voet is nog geen meter.  Het lijkt me niet, dat je je zorgen hoeft te maken :).
#4 - 17-03-2009, 04:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15