Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ons reisverslag

Discussie gestart

Mandy1982

Hallo allemaal,

wij zijn afgelopen dinsdag terug gekomen van een fantastichse vakantie in het Westen van de USA.
We hebben elke dag ruim 40 graden gehad, dus het was erg heet, maar zeker de moeite waard.

Ik heb mijn hart verloren in San Francisco en Bob natuurlijk in Las Vegas (hoe kan het ook anders).

Geniet mee van ons reisverslag (let op, ik ben er nog mee bezig, dus nog niet alle dagen staan erop, maar het begin is er).

www.westamerika2008.punt.nl

Groetjes,
Mandy
#1 - 26-06-2008, 18:36 uur

Marianne

Leuk om te lezen Mandy! Goed om eens te horen hoe een groepsreis is. Jammer dat jullie het aquarium in Monterey niets vonden, wij waren daar juist heel enthousiast over.
Geef je een seintje als het verslag weer bijgewerkt is?

Marianne
#2 - 26-06-2008, 21:06 uur

Mandy1982

Ik denk dat ik het aquarium in Monterey niet veel bijzonders vond omdat ik al te vaak in het Dolfinarium ben geweest haha.
Verder was het een schitterende vakantie.

Heb echt mijn hart verloren in San Francisco, wat een geweldige stad!!
Zodra er weer wat meer op staat laat ik het weten en anders moet je maar gewoon af en toe even kijken.
Denk dat ik vanavond nog wel even er mee verder ga.

Groetjes,
Mandy
#3 - 26-06-2008, 21:10 uur

Fisherman

Hey hallo

Leuk om te lezen dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad! Heb ff jullie reisverslag bekeken (wat er tot nu toe op staat) en dat ziet er goed uit,ook veel mooie foto's! Krijg zin om ook weer zo'n reisje te maken als ik die foto's zie 8) het blijft mooi! Kan begrijpen dat je je hart hebt verloren in San Francisco,die stad deed ook veel met mij,ik vind het geweldig daar,en er hangt een bepaalde sfeer.

Groeten Jeroen
#4 - 02-07-2008, 00:23 uur

Patrick1971

Mooi verslag.
In 2007 ongeveer ook zo'n route gemaakt.
Wat een prachtige tijd !!!!!!!!!!!!!!!!!Wil dadelijk opnieuw vertrekken !
Proficiat ook met jullie verloving .

Groeten,
#5 - 03-07-2008, 17:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15