Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wel of geen Joshua tree park?

Discussie gestart

Steson

Wij rijden de Hw1 nog af richting LA en leveren daar onze auto pas in.
Als er betaald moet worden voor het parkeren, vind ik het nog niet eens zo'n probleem, maar ik lees op tripadvisor nog wel eens commentaar dat sommige hotels daar de hoofdprijs voor vragen. Ik heb geen idee wat de gemiddelde prijs is voor parkeren in SF....
De tip van Marianne is Columbus Motor Inn...
De Argonaut heeft ook specials incl. gratis parkeren, alleen vraagt dat hotel een wazige borg voor bar en restaurantkosten van $ 100  :-\
Sheraton is ook een goede tip, maar juist dat hotel vraagt echt veel geld voor parkeren per dag.
Ach, heb nog even de tijd....  ;D  Zoek gewoon op mijn gemakkie verder......

Vond trouwens de tip van hotelcombined.com erg nuttig !! Geen idee wie die gaf, maar THANX !  :afro:

Groetjes, Sonja
#31 - 08-11-2009, 12:32 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Marianne

De Columbus Motor Inn ligt vlak bij Fisherman's Wharf. Je zou ook naar het Townhouse Motel kunnen kijken. Lijkt me wel veel eenvoudiger, maar ook gratis parkeren. Ligt aan Lombard St,  wel wat verder van FW.
Voor parkeren moet je op ongeveer 30 dollar per dag rekenen.

Marianen
#32 - 08-11-2009, 12:59 uur

Steson

Vooralsnog is het de Columbus Motor Inn geworden !!
Ik ga in ieder geval niet verder zoeken...... Zelfs de 'zeurders' op Tripadvisor vinden dit een goed hotel en ik vind het zelf een goede deal om gratir te kunnen parkeren en ze hebben gratis WiFi ! Waarom zou ik dan verder zoeken.....
Thanx Marianne !
#33 - 09-11-2009, 19:55 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Jan Kassies

(aangepast door administrator)

joshua is ok... maar niet bijzonder.... overnachten in Lake havasu???
#34 - 19-01-2010, 14:07 uur
« Laatst bewerkt op: 19-01-2010, 14:32 uur door Johan »

Marianne

Jan, één berichtje was al voldoende geweest hoor.

Marianne
#35 - 19-01-2010, 14:28 uur

Ine

Die telkens voor zichzelf reklame makende jan Kassies is volgens mij vrij irritant.....
#36 - 19-01-2010, 15:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15