Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route in sept: Seattle - Canada - Oregon - Washington. Tips?

Discussie gestart

Jasmino

Ik heb de laatste tijd veel gepuzzeld aan onze route van de aankomende reis, die al over 5 weken begint! Op 1 september vliegen we van Amsterdam naar Seattle voor een rondreis van een maand door de Pacific Northwest. Jippie!

Ik heb de route weergegeven in de volgende post en ik hoop dat jullie nog tips en opmerkingen hebben. Zit de route logisch in elkaar? Breng ik ergens teveel of te weinig tijd door? Mis ik belangrijke zaken? Ik heb geprobeer om een afwisselende route in elkaar te zetten, met steden en -verschilllende soorten- natuur, en natuurlijk ook shoppen en wat andere bezienswaardigheden. Dat betekent ook keuzes maken, je kunt nu eenmaal niet alles.

Alvast een paar algemene vragen: Is Tofino de meest aangewezen plek voor een whale-watch tour? Wat is de beste lokatie voor een toeristische vlucht met een watervliegtuigje?

Ik lees jullie op- en aanmerkingen graag! Alvast bedankt!
#1 - 29-07-2008, 07:00 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Jasmino

ma - 1 sept.: Amsterdam - Seattle
We komen pas aan in Seattle om 19.00h, daarna nog de auto halen en naar het hotel rijden. Na zo'n lange dag liggen we dus zeker vroeg onder zeil.

di - 2 sept.: Seattle
Maar liefst 3 dagen om Seattle en omgeving te bekijken, en natuurlijk willen we een deel daarvan ook winkelend doorbrengen. De bezienswaardighede die in elk geval op het lijstje staan: Space Needle, Underground Tour, Museum of Flight, Pike Place Market, Smith Tower, Bank of America Tower, Monorail, Public Library, EMP, Pacific Science Center, Olympic Sculpture Park, Kerry Park, Rei flagship store, Elliot Bay Book co. , Freemont Troll, Volunteer Park, Alki Beach met Alki Lighthouse.

Verder gaan we 1 van deze dagen ook nog naar Everett voor de Boeing Tour en naar de outlets in Tulalip en North Bend. En als we nog tijd over hebben, maken we nog een rondritje langs een paar watervallen in de directe omgeving van Seattle (Wallace Falls SP, Olallie SP, Sonqualmie Falls).

wo - 3 sept.: Seattle
Zie dag 2.

do - 4 sept.: Seattle
Zie dag 2.

vrij - 5 sept.: Seattle  - Deception Pass State Park (San Juan Islands) - Victoria
Vandaag gaan we de stad uit. Via Westpoint Lighthouse rijden we naar Mukilteo, met het mooie Mukilteo Lighthouse. Hier rijden we op de boot naar Whidbey Island. Op het eiland gaan we langs Admiralty Lighthouse en Deception Pass State Park naar Anacortes, voor de overtocht naar Victoria op Vancouver Island. Deze boot moeten we halen om 14.00h (reserveren), anders moeten we wachten tot de volgende dag! Dat betekent dus vroeg op (vertrek om 7 uur). De overtocht gaat via San Juan Island  en Orcas Island, dus een mooie tocht! En misschien hebben we geluk, en zien we onderweg nog walvissen?

Op Vancouver Island landen we in Sidney en via Butchart Gardens rijden we naar Victoria.

za - 6 sept.: Victoria - Duncan - Chemainus - Parksville
Vandaag besteden we aan het bezichtigen van de stad Victoria. Op ons lijstje staan in elk geval Empress Hotel, Thunderbird Park, Parliament Building, Inner Harbour en de ingang naar Chinatown. Aan het einde van de middag rijden we via Fisgard Lighthouse naar Duncan voor de totempalen, en dan via Chemainus (muurschilderingen) naar Parksville waar we overnachten.

zo - 7 sept.: Parksville - Tofino
Vanuit Parksville rijden we naar Tofino, misschien via Ucluelet. Vandaag en morgen besteden we aan het bezichtigen van de ruige kust, lopen een paar korte trails, en natuurlijk staat Pacific Rim NP op het programma. Ook wil ik in elk geval een whale-watch-tour doen, en misschien nog een bear-viewing-tour.

ma - 8 sept.: Tofino
Zie dag 7.

di - 9 sept.: Tofino - Comox - Powell River - Halfmoon Bay
Vandaag rijden we weer dwars over het eiland naar Comox, voor de overtocht naar de Sunshine Coast. Deze boot willen we halen om 15.15h (reserveren niet mogelijk), dus we hebben wel uitgebreid de tijd. Onderweg naar Vancouver overnachten we in Halfmoon Bay.

wo - 10 sept.: Halfmoon Bay - Vancouver
Van Halfmoon Bay is het nog maar 2 uurtjes rijden naar Vancouver. Onderweg stoppen we voor de Capilano Suspension Bridge en Grouse Mountain, en langs de kustlijn van Vancouver North maken we foto's van de skyline.

De komende 2 dagen besteden we in de stad, waar in elk geval de volgende bezienswaardigheden op de planning staan: Canada Place, Harbour Center, Stanley Park, Vancouver Aquarium, Granville Island, Gastown, Little India, Little Italy, Chines Garden en we doen een afternoon tea in het Wedgewood Hotel. En natuurlijk moet er ook nog tijd zijn om te shoppen!

do - 11 sept.: Vancouver
Zie dag 10.

vrij - 12 sept.: Vancouver
Zie dag 10.

za - 13 sept.: Vancouver - Whistler - Nairn Falls PP - Lillooet
Vandaag rijden we de stad uit, richting de Canadese Rocky Mountains. De eerste stop na de stad zijn de Shannon Falls, daarna de Brandywine Falls en dan een pauze in Whistler. Hier willen we een ritje maken met de kabelbaan.  Afhankelijk van de tijd rijden we nog langs de Nairn Falls, de Place Creek Falls in Birken en Garibaldi SP. Overnachting staat gepland voor Lillooet.

zo - 14 sept.: Lillooet - Cache Creek - Kamloops - Clearwater
Vandaag is vooral een reisdag, vanuit Lillooet naar Clearwater. Ik houd de route voorlopig op deze, maar mogelijk wijzigen we dan nog in de route via 100 Mile House. Als we op tijd in Clearwater zijn, brengen we een bezoekje aan Wells Gray.

In Wells Gray willen we graag een aantal watervallen zien: Helmcken Falls, Dawsons Falls, Spahats Creek Falls en Silvertip Falls. Mogelijk nog een kijkje in de Green Mountain Lookout voor een mooi uitzicht, afhankelijk van het weer.

ma - 15 sept.: Clearwater - Jasper
Als we vroeg wakker zijn, gaan we mogelijk nog even naar Wells Gray voor de Green Mountain Lookout (ook afhankelijk van het weer). Het uizicht bij zonsopgang moet hier erg mooi zijn.

Daarna rijden we door naar Jasper, nog een ritje van enkele uurtjes. Als we daar op tijd aankomen, maken we wellicht nog een ritje met de Jasper Tramway naar Mount Whistler.

di - 16 sept.: Jasper
Vandaag brengen we door in het park en Maligne Lake en Maligne Canyon (met een stop bij Medicine Lake) staan in elk geval op het programma. Als we zin hebben, maken we ook een boottochtje naar Spirit Lake.

Andere stops op het wensenlijstje: Mount Edith Cavell, Wandeling langs Beauty Creek naar Stanley Falls, Sunwapta Falls, Athabasca Falls en Upper Geraldine Falls. Mogelijk is het handiger om een aantal van deze bezienwaardighede mee te nemen tijdens de autoroute over de Icefield Parkway morgen, dat moet ik nog uitzoeken.

wo - 17 sept.: Jasper - Icefield Parkway - Banff
Vandaaf rijden we over de Icefield Parkway naar Banff. Onderwerg stoppen we bij Lake Louise en Moraine Lake, en mogelijk zijn een aantal andere bezienswaardigheden nog handig om vandaag mee te pikken.

do - 18 sept.: Banff - Yoho NP - Banff
Vandaag gaan we in elk geval een bezoekje brengen aan Yoho NP. Hier staan op ons lijstje: Takkakkaw Falls, Emerald Lake, Spiral Tunnels, Wapta Falls en Natural Bridge. Als er nog tijd over is, bezoeken we nog een aantal andere bezienswaardigheden in Banff.

vrij - 19 sept.: Banff
Vandaag besteden we de hele dag in Banff. Hier staan op onze lijst: Peyto Lake, Bow Lake, Waterfowl Lake Viewpoint, Bow Glacier Falls, Silverton Falls, Bridal Veil Falls, Nigel Falls, Sideways Falls, Mistaya Canyon, Weeping Wall, Johnston Canyon, Lake Minnewanka. Een aantal van deze stops hebben we wellicht al gehad langs Icefield Parkway, of gisteren.

za - 20 sept.: Banff - Kootenay NP - The Kootenays - Creston - Sandpoint
Vandaag beginnen we aan de lange reis van de Rockies in Canada naar Oregon, via de Palouse Hills in Washington. Het eerste stuk van de route voert ons door Kootenay NP, waar we nog een aantal dingen willen bezichtigen: Marble Canyon, Paint Pots, Helmet Falls, en Vermillion Pass. In Radium Hot Springs maken we wellicht een stop bij de hete bronnen. Daarna rijden we via de Kootenays, een heuvelachtig gebied in Canada, naar de Amerikaanse grens.

We zijn niet van plan om een overnachting vast te leggen voor deze avond, omdat we willen afwachten hoever we kunnen komen, en dat hangt af van een aantal factoren. De grens willen we in elk geval passeren, en voor de route heb ik maar even een overnachting in Sandpoint, Idaho aangehouden.

zo - 21 sept.: Sandpoint - Palouse Hills - Boardman
Vandaag rijden we door de Palouse Hills naar de Columbia River in Oregon. Onderweg willen we graag de Palouse Scenic Byway rijden, een heuvelachtige route door mooie groene heuvels. We stoppen bij Palouse Falls en bij de kleine outlet in Pasco. Een overnachting wordt hier ook niet vastgelegd, we zien wel hoever we komen vandaag.

ma - 22 sept.: Boardman - Columbia River Gorge - Portland
Vandaag rijden we de Columbia River Scenic Highway naar Portland. De route voert ons langs vele uitzichtpunten (Vista House, Women's forum state, Bridge of the Gods en nog veel meer) en langs heel veel watervallen (Latourell Falls, Bridal Veil Falls, Wahkeena Falls, Multnomah Falls, Horsetail Falls, Triple Falls, Elowah Falls, Wahclella Falls, Metlake Falls, Punchbowls Falls, Tunnel Falls, Starvation Creek Falls). En onderweg stoppen we ook nog bij de outlets in Troutdale.

Afhankelijk van het tijdstip waarop we arriveren in Portland, brengen we de avond winkelend door in een mall. Ook staan in Portland de Nike Factory Store op het programma, en natuurlijk Powells Book Store.

di - 23 sept.: Portland - Yachats
Vandaag rijden we vanuit Portland naar de Oregon Coast. Onderweg stoppen we in Woodburn voor de outlet, en we nemen een aantal covered bridges mee op de route. Ik heb er een heel aantal op mijn lijstje staan (Stayton/Jordan, Hannah, Shimanek, Gilkey, Hoffman, Larwood, Weddle, Irish Bend, Harris, Hayden, Fisher, North Fork), de mooiste moet ik hiervan nog uitzoeken. Iemand? Ook wil ik nog stoppen bij het Heceta Lighthouse en het Cleft of the Rock Lighthouse.

wo - 24 sept.: Yachats - Cape Kiwanda - Cape Lookout - Cape Meares - Astoria
Na een overnachting in Yachats rijden we verder via de kust naar Astoria. Onderweg staan een aantal lighthouses op het programma (Yaquina Bay, Yaquina Head, Cape Meares, Tillamook) en nog de Drift Creek covered bridge. Ook plannen we een pauze op Cape Kiwanda, Cape Lookout en Cape Meares, en mogelijk nog een uurtje shoppen in de outlets bij Seaside en Lincoln City.

do - 25 sept.: Astoria - Cape Disappointment - Long Island - Quinault
Vandaag rijden we Washington weer binnen, onderweg naar Olympic NP. Maar eerst doen we nog de ruige kust van Washington aan. We rijden via Cape Disappointment en een aantal lighthouses (Cape Disappointment, North Head, en Westport Light) naar Quinault. Mogelijk stoppen we onderweg nog bij een hatchery voor een rondleiding. Als we op tijd in Quinault zijn, kunnen we wellicht nog een kleine wandeling maken of het strand bezoeken met zonsondergang.

vrij - 26 sept.: Quinault - Olympic NP - Forks
Vanuit Quinault bezoeken we de kust van Olympic NP. We rijden via Queets, Lighthouse Destruction Island (viewpoint), Beach No. 4, Ruby Beach en Rialto Beach naar Forks. In Hoh Rainforest willen we graag de Hall of Mosses trail lopen. Deze planning is overigens wel afhankelijk van de tide tables, we willen de stranden graag bezoeken met laagwater. De planning moeten we dus misschien nog wijzigen.

za - 27 sept.: Forks - Cape Flattery - Olympic NP - Port Angeles
Vanuit Forks bezoeken we vandaag eerst de Marymere Falls en Sol Duc Falls. Daarna rijden we naar Cape Flattery en dan via Callam Bay naar Port Angeles. Vanuit Port Angeles rijden we naar Hurrican Hill, via de scenic route.

zo - 28 sept.: Port Angeles - Tacoma - Seattle Airport
Vandaag is de laatste dag in Amerika, en rijden we via Tacoma terug naar het vliegveld. Onderweg staan nog een paar lightouses op het programma (New Dungeness, Point WIlson, Point no Point, Skunk Bay), als we daar tenminste nog geen genoeg van hebben. In Tacoma rijden we de Narrows Bridge, en bezoeken we het Museum of Glass. Als er genoeg tijd is, bezoeken we onderweg naar het vliegveld de Auburn mall. De laatste overnachting plannen we in de buurt van het vliegveld.

ma - 29 sept.: Seattle - Amsterdam
Dit wordt een heel korte nacht, want al om 08.30h vertrekt het vliegtuig naar Philadelphia, vanwaar we verder vliegen naar Amsterdam. Op Dinsdag 30 september om half 9 's ochtends verwachten we te landen op Schiphol.
#2 - 29-07-2008, 07:01 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Hans B

Route ziet er erg goed uit.

Ik ben zelf in 2005 in Ucluelet op walvissenjacht geweest.
Ik heb er wel eentje gezien, maar het was wel erg ver weg.
Je moet gelukt hebben.
#3 - 29-07-2008, 08:19 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Robtk

Mooie trip. Ik zou niet veel veranderen.
Vancouver Island is werkelijk Top!! En het is goed dat je voldoende tij in Tofino hebt ingeruimd. DIt is een van mijn favoriete plekken! Zoveel te doen en te zien!

Trouwens, als je in Port Angeles bent, moet je zeker ook wat tijd inruimen om naar Hurricane Ridge te gaan. Leuk om boven op de berg wat te wandelen. Ik heb daar ooit een mega-marmot van dichtbij kunnen gadeslaan, maar ook diverse herten op bijna aanraak afstand :-) Echt even de moeite waard.

Leuke trip. Wij gaan binnenkort van Seattle-> Olympic NP -> Columvia River Gorge -> Oregon kust -> California -> Monterey -> LA -> San Diego. Dus een deel dezelfde zaken bekijken :-)
#4 - 29-07-2008, 20:07 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

Jasmino

Bedankt voor de reacties! Hurricane Hill staat overigens wel op het programma, zo'n mooi uitzicht willen we zeker niet overslaan!
#5 - 30-07-2008, 22:18 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Vegas

Tot ziens in Jasper dan....ik zit daar ook vanaf de 15 of de 16e.
misschien zie ik jullie wel op het bootje naar spirit lake....
#6 - 01-08-2008, 12:02 uur

Jasmino

Hé, grappig zeg. Wat kan de wereld toch klein zijn!
Heb jij jouw route ook op het forum gepresenteerd? Waar kan ik die vinden?
#7 - 04-08-2008, 06:39 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

maryde

Wij vliegen op 2 september naar Seattle voor een vakantie van 4 weken. Leuk om jouw route naast de onze te leggen. Canada laten we ( deze keer) links liggen en zakken langs de kust tot Crater Lake . Ik vind bij jou vast nog wel tips, zoniet dan hebben wij zelf ook veel hightlights gevonden.
#8 - 04-08-2008, 18:55 uur

meistershof

Mooie route , en een paar sugesties,van seatle naar Victoria kom je  vlak bij een mooi vissers dorpje La conner.En de butcherd gardens vonden wij ook erg mooi.
Bij jasper is inderdaad Maligne lake een aanrader
Groeten Wim.
#9 - 04-08-2008, 22:30 uur

Chiefram

Ik heb nog een tip voor je, tussen Clearwater en Jasper!

Als je vanuit Clearwater vertrekt de I-5 neemt, dan kom je na ongeveer 40 a 45 minuten of 40 miles het plaatsje Avola tegen. Daar zie je - nog voordat je in Avola bent - aan de rechterkant borden langs de kant van de weg staan. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij staat er Otter Creek Rd ofzoiets en borden van Hand Crafted Furniture and Gifts.

Je moet dan een houten bruggetje over en na een tijdje dwars door de bossen op een smal zanderig weggetje gereden te hebben (hou zoveel mogelijk links aan, als je op een soort van kruising komt), zie je ineens bij een blokhut naast de Canadese vlag een Nederlandse vlag hangen en een bordje waarom staat "Jenny & Teun, Handcrafted Furniture & Gifts".

Dit zijn de liefste Nederlandse mensen die wij persoonlijk kennen die in Canada wonen. Doe ze de groeten van ons (Martin, Tova en Shay). Ze wonen al ruim 30 jaar in Canada en ze hebben goede koffie. Dat schenken ze zeer zeker als je zegt dat je ons kent. Nou ja, van het forum dan! LOL! Jenny heeft (toen ze nog in Nederland woonde) mij als baby nog de luiers verschoond, dus er zal heel wat te lachen vallen als je daarover begint. (Maar een ding moet je beloven: geen persoonlijke details hier op het forum zetten over mijn luiers)!!! LOL!

Ze kunnen jullie vertellen waar de hoogste waterval van Canada ligt verscholen. Dit is een gigantische waterval, waar helaas heel veel mensen/toeristen voorbij rijden. Niet vergeten, het is echt onvergetelijk om deze waterval te gaan bekijken en het is daar vlakbij.

#10 - 05-08-2008, 01:30 uur
« Laatst bewerkt op: 05-08-2008, 01:32 uur door Chiefram »

Jasmino

LEuke tip, Martin, bedankt! Hij gaat zeker ons notitieboek in!
#11 - 05-08-2008, 06:18 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Chiefram

Ik ben benieuwd! LOL!

Omdat ze geen telefoon en ook geen Internet hebben, hebben wij niet zoveel kontakt met elkaar. Ze wonen echt 'nergens', tussen de bergen en heel erg verlaten en alleen.

Toevallig zaten we er vorige week nog aan te denken een weekje vrij te nemen en er heen te rijden. Misschien dat we dit alsnog doen dit jaar en dan maar hopen dat ze thuis zijn.

Jenny is een oude schoolvriendin van mijn moeder. Oude hippies dus...  ^-^
#12 - 05-08-2008, 06:39 uur

Vegas

Dag Jasmino,
Mijn route staat niet zo uitgebreid op dit forum.
Maar hij ziet er globaal als volgt uit:

A'dam - Seattle
Seattle - Vancouver
Vancouver - Clearwater - Jasper
Jasper - Yoho NP - Banff
Banff - Cranbrook - Creston
Grens over daar richting Kettle Falls
Door de Cascade Range weer richting Seattle
Olympic NP
Via highway 101 naar het zuiden tot net in California
Weer omhoog via Crater Lake
Bend
Portland
Langs de Columbia Gorge stukje naar oosten
Mount Rainier
Seattle

Ik heb geen vaste planning. maar een globale. Ik reis alleen.
En een kilometervreter.
Vertrek is op 10 september en ik verwacht dus op 15 of 16 september in Jasper te zijn.
(ik denk de 15e dat ik Maligne Lake en Spirit Island ga bezoeken)


#13 - 07-08-2008, 19:18 uur

BelCan75

Hoi Jasmino,

Dat is een hele mooie route, die ziet er erg goed uit!  Aan de west kust van Olympic National Park zou ik inderdaad Rialto Beach doen, daar is het prachtig. Wij zijn vorig jaar voor 5 dagen in Forks verbleven waar we heel wat mooie dingen hebben kunnen zien en doen.  Second Beach bij La Push is ook wel echt de moeite.  De time tables kan je op internet al bekijken voor Rialto Beach en voor Second Beach en die kan je hier vinden: http://www.kaleberg.com/tides/lapush/index.html

In Vancouver zou ik zeker ook wat tijd uitstrekken om Noord Vancouver te zien, een namiddagje Grouse Mountain is zeker de moeite als het mooi weer is. Het kost wel wat om met die gondola naar boven te gaan, maar het is wel de moeite.  Je kan eens kijken op de officiele website: http://www.grousemountain.com/  Verder kan je ook naar Cypress Mountain rijden waar je onderweg een aanwijzing zal zien van Cypress Provincial Park, daar kan je stoppen om te genieten van een prachtig zicht over Vancouver en de omgeving.  In Noord Vancouver vind je ook Lynn Canyon, dit is een hangbrug in een prachtig park.  Dit park is gratis en is ook wel de moeite waard om te zien want het is een stukje prachtige natuur dichtbij de stad: http://www.dnv.org/ecology/see_do/see_do.html  Voor nog meer bezienswaardigheden in Vancouver kan je eens op deze pagina kijken: http://www.angelfire.com/super2/nationalparks/BCroute4.html

In Jasper heb je ook nog enkele leuke meren die zeker de moeite waard zijn om even te gaan bezichtigen.  Op 8km van Jasper town vind je Patricia Lake en Pyramid Lake en dichterbij Jasper vind je het prachtige Lake Beauvert, moest hier nog wat tijd voor hebben.  Mount Edith Cavell, Athabasca Falls en Sunwapta Falls zijn inderdaad goed te doen op de weg naar Lake Louise en als je er tijd voor hebt kan je dit laten liggen voor je route langs de Icefield Parkway. Vergeet onderweg ook niet te stoppen bij de Columbia Icefield, het prachtige Peyto Lake en ook Bow Lake is de moeite want deze kom je tegen voordat je aan Lake Louise aankomt.  De Mistaya Canyon en Weeping Wall liggen verder tegen de Columbia Icefields aan en niet meteen ideaal om weer helemaal vanuit Banff daar naartoe te rijden, denk ik.

Langs de Oregon Coast zou ik ook stoppen bij Cannon Beach, prachtige omgeving.  Het dorpje zelf is wel mooi met het strand vanwaar je die grote Haystack Rock kan zien.  Om nog betere zichten te hebben van dit stukje kust moet je zeker naar Ecola State Park.  De zichten van daar zijn heel mooi.

Zo, verder kan ik niets meer bedenken want jullie trip ziet er prima uit!  Nog veel plezier met de laatste dingen voor te bereiden.
Vele groetjes uit Vancouver, Canada,
Ann :)   

PS: Als je nog vragen hebt over de dingen die ik hier neerschrijf dan mag je me altijd contacteren ([email protected])

#14 - 13-08-2008, 06:26 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


Jasmino

Bedankt voor je reactie, Ann! Al je tips heb ik inmiddels verwerkt in mijn planning. En inmiddels ben ik ook jouw reisverhal aan het lezen, daar haal ik nog veel meer tips uit!
Ik ben in elk geval aan 't aftellen, nu nog 8 nachtjes slapen voor ons vertrek!
#15 - 24-08-2008, 15:49 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15