Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route vanaf Denver

Discussie gestart

Pedro

Hierbij onze planning voor 2010 met vertrek op 25 mei.
Jackson en Yellowstone hebben we al gereserveerd.
Na Yellowstone is in principe alles nog mogelijk maar we proberen wel de Wave (hopen op een permit) en Antelope Canyon te doen.
Bewust gekozen voor wat lange ritten waardoor we de volgende dag wat meer ruimte hebben om rond te kijken zoals Durango-Silverton trein.

Schiet er eens op .......

Dag      
1   Amsterdam - Denver
2   Denver - Steamboat Springs (280 km.)
3   Steamboat Springs - Vernal (260 km.)
4   Vernal - Jackson (450 km.)
5   Jackson - Grand Teton NP
6   Jackson - Grand Teton NP
7   Jackson - Yellowstone (Old Faithfull) (160 km.)
8   Yellowstone Park (80 km.)
9   Yellowstone Park (80 km.)
10   Yellowstone Park - Salt Lake City (560 km.)
11   Salt Lake City - Joseph (290 km.)
12   Joseph - Page (330 km.)
13   Page (0 km.)
14   Page (0 km.)
15   Page - Bluff via Monument Valley (280 km.)
16   Bluff - Durango (190 km.)
17   Durango (20 km.)
18   Durango - Buena Vista (400 km.)
19   Bueno Vista - Estes Park (300 km.)
20   Estes Park - Denver (160 km.)
21   Denver
22   Denver - Amsterdam (0 km.) In de lucht
#1 - 28-12-2009, 17:26 uur



Hans B

Mooi rondje,
ik zou zelf een dag Yellowstone erbij nemen en een dag Grand Teton minder doen.
Als je voor Vernal gaat om het Dinosaur NP: het museum is gesloten.
Ik zou kiezen om vanaf Denver naar Yellowstone te reizen en dan door Grand Teton naar Salt Lake City.
Voorkomt wat op en neer gereis.

Page - 4 corners - Mesa Verde -Durango - Silverton - Montrose - Black Canyon - Denver
Kost volgens mij ook iets meer tijd dan je nu hebt begroot.

succes, Hans
#2 - 29-12-2009, 08:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Als je eerst naar Yellowstone gaat zou ik via Casper en Thermopolis naar Cody rijden. Cody heeft de Buffalo Bill Museums die de moeite waard zijn en Thermopolis zijn hot springs.  Dan via Chief Joseph Hw en zelfs misschien via Beartooth, Cooke City en Lamar Valley naar Yell. (NE entrance) Eind mei kunnen  die passen nog gesloten zijn maar ze proberen Beartooth voor Memorial Day tye openen. Zal wel al een druk weekend kunnen zijn. Als er nog sneeuw ligt kan je Yell binnenrijden via de east entrance. Ook een mooie route.
#3 - 29-12-2009, 13:24 uur

hdeweert

Je kunt Durango er rustig inplannen. Durango is een leuk plaatsje maar m.i. niet om er een volle dag te verblijven. Lees hier mijn belevenis met de trien van Durango  naar Silverton.
http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php?option=com_content&view=article&id=55:durango-silverton-per-trein&catid=41:colerado&Itemid=60

Harm
#4 - 29-12-2009, 17:00 uur

Marianne

Ik zou ook meer itjd voor Yellowstone nemen en een dag minder in Grand Teton tenzij je daar speciale plannen hebt. Yellowstone is vele malen groter en diverser, 3 dagen daar is nog niet veel.

Marianne
#5 - 29-12-2009, 17:55 uur

Juulina

Ik zou ook minder lang in Page blijven. Je rijdt de dag van aankomst niet echt veel km's dus die dag kan je nog zat doen. Ik zou dan de volgende dag naar Antelope canyon gaan want daar kom je toch langs op weg naar MV, overnachten in MV ( Gouldings lodge!!!) en door naar Bluff.
Vooral de zonsonder- en opgang in MV zijn zeer de moeite waard!

Ow ja, als je in Page kiest voor de best western Arizona Inn, kijk dan uit voor bedwantsen. Die hadden wij ook.  :o
#6 - 29-12-2009, 18:32 uur

Pedro

Bedankt voor jullie reacties!

Grand Teton en Yellowstone staan al vast. In beide is genoeg te zien.

Page willen we wat langer bezoeken omdat we nog wat dingen willen bekijken
die we de vorige gemist hebben.

De trein Durango-Silverton hebben we al geboekt evenals het Strater Hotel.
Maken deze rit om een heel speciale reden.
#7 - 31-12-2009, 11:41 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15