Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route voor eind juli 2011

Discussie gestart

marty

Hallo,

Een paar maanden geleden hadden we al een keer hier onze (toenmalige) route gepost.  Veel reacties kwamen op de lange ritten etc. We hebben lang nagedacht en nu hebben we een route waar we erg naar uitkijken.

Zijn er van jullie die op de genoemde plekken/campgrounds ervaringen hebben en die we moeten weten? We gaan met een 31ft Apollo 6 berth, en zijn met 3 volwassenen en 3 kinderen. Voor mijn vrouw en mij is het de tweede keer dat we in Vegas komen en hebben toen reeds GC en BC gezien.



23-7   Amsterdam – Las Vegas      Circus Circus

24-7    Las Vegas                           Circus Circus

25-7    Las Vegas – Kingman         Kingman KOA

26-7    Kingman - Sedona              Rancho Sedona RV Resort

27-7   Sedona – Grand Canyon     Trailer village

28-7   Grand Canyon - Page          WahWeap Marina

29-7   Page                                    WahWeap Marina

30-7   Page – Monument Valley    Goulding’s Camp Ground

31-7   Monument Valley – Moab   KOA/ Moab Valley RV Resort

1-8    Moab                                    KOA / Moab Valley RV Resort

2-8    Moab – Capitol Reef           Thousand Lakes RV Park

3-8   Capitol Reef – Bryce Canyon   Rubby’s Inn

4-8   Bryce Canyon                        Rubby’s Inn

5-8   Bryce Canyon Zion                Zion River Resort

6-8   Zion                                      Zion River Resort

7-8   Zion – Las Vegas                  Sam’s Town

8-8   Las Vegas                             Excalibur

9-8   Las Vegas                             Excalibur

10-8  Las Vegas - Amsterdam


Martin
 

 
#1 - 05-06-2011, 20:42 uur

Marianne

hallo Martin,

Hebben jullie de campings al vastgelegd, of kan er nog wat veranderd worden? Voor Zion zou ik in het park of in Springdale gaan zitten, dan kun je met de shuttlebus het park in. Vanuit Zion River Resort zul je met de camper naar de parkeerplaats bij het park moeten rijden wat zeker in het hoogseizoen niet handig is, hoewel ik moet zeggen dat ik niet weet hoe het met de parkeerplaatsen voor campers zit.
In Moab heb je ook Canyonlands RV park, midden in het dorp.
Bij Bryce is Ruby's CG prima, wel drukker dan een camping in het park, maar met kinderen een goede keus denk ik. Je kunt daar op de shuttle stappen die het park in gaat.
Als je nog kun schuiven zou ik een dag extra in Moab doen. dan zou je bijvoorbeeld de Fiery Furnace Walk kunnen doen, zie ons 2008-verslag voor onze ervaringen. Tegewoordig kun je online reservren voor de wandeling. En dan een dag minder Las Vegas misschien.

Marianne
#2 - 05-06-2011, 21:09 uur

marty


Hoi Marianne,

De campings hebben we reeds vastgelegd. Helaas voor Zion hadden we een betere optie kunnen hebben lees ik. We hebben gekeken naar campings met bijv ook een (vaak kleine) zwembad voor de kids.

In Moab hebben we gekozen om een 4x4 open off the road autootje (soort buggie) te huren. Daarnaast gaan we een excursie doen bij Monument Valley en Antelope Canyon.

We willen graag in Vegas zijn die dagen er voor en erna. We houden van Vegas :)

Martin
#3 - 05-06-2011, 21:27 uur

Tet14

Las Vegas naar Kingman is maar 2 uur rijden. Wat wil je de hele dag in Kingman doen? Of halen jullie de RV die morgen op?
#4 - 06-06-2011, 12:12 uur

Marianne


Hoi Marianne,

De campings hebben we reeds vastgelegd. Helaas voor Zion hadden we een betere optie kunnen hebben lees ik. We hebben gekeken naar campings met bijv ook een (vaak kleine) zwembad voor de kids.

Een zwembadje is ook lekker inderdaad. Overigens betekent vastleggen toch niet altijd dat je er aan vast zit? Ik weet niet hoe het met campings is, maar wellicht kun je die net als accommodatie ook gratis annuleren. Niet dat het moet hoor, maar als je toch ergens iets anders wilt is dat wellicht wel mogelijk.

Marianne
#5 - 06-06-2011, 12:41 uur

marty

@Test14

We halen die ochtend inderdaad de camper op en gaan dan boodschappen inslaan. We hebben bewust voor een korte afstand gekozen.

@Marianne. Ik zal eens kijken naar de annuleringsvoorwaarden en de camping die je hebt genoemd in Zion. De Koa camping in Moab is al voor 1 dag betaald dus die laten we maar zo.

Groet Martin
#6 - 06-06-2011, 21:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15