Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze route

Discussie gestart

jastsali

Dag allemaal,

Ik ben totaal nieuw op dit forum, maar heb er al wel heel veel gelezen en er ook heel veel informatie en tips van af gehaald. Daarvoor dank ik jullie allemaal. We gaan volgende week weer naar ons favoriete vakantieland, nu naar het westelijke gedeelte van de Mid-West. We gaan dit jaar voor het eerst een web-log bijhouden. Jullie kunnen alles lezen via onze web-site www.speulman.net. Daar vind je ook het complete reisschema voor onze mid-west tour en misschien kunnen andere lezers daar weer wat mee.
#1 - 13-07-2005, 13:31 uur

BbimmerR

Hoi Player,

Ik verheug me al op je reisverslag, de route lijkt me erg leuk die jullie nemen.

Heel veel plezier alvast!
#2 - 13-07-2005, 13:51 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Chi Sin X

Knappe site.

Veel werk gestoken in de voorbereiding, dat is duidelijk.  Vooral dat verslagje vooraf ben ik nog nergens tegen gekomen :D.
#3 - 13-07-2005, 13:59 uur

KH

leuke site
't amusement!!!

off-topic vraagje, met welke routeplanner heb je die routekaart gemaakt?
#4 - 13-07-2005, 16:11 uur

Chi Sin X

Lijkt me Microsoft Street & Trips te zijn.
#5 - 13-07-2005, 17:36 uur

jastsali

Inderdaad MS Streets & Trips. Ik kan je ook De Lorme Street Atlas USA 2005 aanraden. Deze is wat uitgebreider, heeft meer POI's, maar is wat lastiger te hanteren. Voor de planning van de route voldoet Streets & Trips prima
#6 - 13-07-2005, 18:55 uur

Inge

leukleukleuk; ben dol op weblogs over amerika!
vooral omdat jullie ook nog een groot deel op plaatsen komen waar we ook nog heengaan in september!

veel plezier!
#7 - 14-07-2005, 09:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15