Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

onze trip voor augustus 2006

Discussie gestart

JP

01-04 San Francisco
04-05 Monterey
05-07 Yosemite
07-08 Death Valley
08-09 Las Vegas
09-11 Bryce
11-12 Page
13-14 Grand Canyon
14-15 Lake Havasu
15-18 Los Angeles

Ik heb het wat moeilijk met Lake Havasu.... maar zou nodig zijn omdat de afstand Gand Canyon naar LA te groot zou zijn
Ik zou in Montery heel graag de 17 mile drive willen doen en tot in Big Sur willen doorrijden... kan dat
In Death Vammey logeren we normaal gezien in Furnace Creek Ranch... heb daar al heel tegenstrijdige dingen over gelezen

Graag uw commentaar
Bedankt
#1 - 08-01-2006, 21:26 uur

S a V e

Citaat
Ik heb het wat moeilijk met Lake Havasu.... maar zou nodig zijn omdat de afstand Gand Canyon naar LA te groot zou zijn
Het kan ook in een keer is alleen +/- wel 450 mile, dus als je een dag er voor uit trekt redt je het wel

Citaat
Ik zou in Montery heel graag de 17 mile drive willen doen en tot in Big Sur willen doorrijden... kan dat

ja houdt er alleen rekening mee dat als je vanuit SF komt je een stuk naar beneden rijdt,  je hebt dat eigenlijk 2 opties, omkeren of doorrijden naar de eerste afslag, alleen die is pas bij san luis obispo.

Als je hierna naar Yosemite wil, is dit wel een behoorlijk stuk om

Citaat
In Death Vammey logeren we normaal gezien in Furnace Creek Ranch... heb daar al heel tegenstrijdige dingen over gelezen

Ben zelf niet in death valley geweest, maar als ik de mede forum members mag geloven is dit niet echt bijzonder
#2 - 08-01-2006, 22:51 uur
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15