Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op zoek naar ervaringen en tips?

Discussie gestart

remko

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik via dit topic waardevolle reisinformatie van jullie ontvangen voor mijn road trip door het westen van de states. Nog bedankt voor alle adviezen. Mijn reis is uiteindelijk een zeer geslaagde vakantie geworden en mijn ervaringen heb ik momenteel in een mooi digitaal reisverslag online staan en die wil ik natuurlijk graag met jullie delen. Dus mochten jullie nog inspiratie op willen doen en een aantal interessante tips willen lezen kijk dan op http://www.remkovoets.nl

Een uitgebreid reisverslag met een duidelijke route, veel tips en honderden mooie fotos!

#1 - 20-04-2005, 13:57 uur

USARené

Wat een schitterende site, zeg. Complimenten! Mijn vriendin en ik gaan een deel van jullie reis doen (hebben helaas maar zo'n 3,5 week ;-) (Zie voor onze route mijn topic van vorige week). Ik zie nu al dat ik veel aan jouw site ga hebben!
;D alvast dank daarvoor ;D
#2 - 20-04-2005, 14:59 uur

Chiefram

Inderdaad een heel schitterende site! Ik heb hem opgeslagen in mijn favorieten, want hier moet ik uren en uren op mijn gemak naar kijken, haha... Echt ontzettend strak!

 ;)
#3 - 20-04-2005, 16:29 uur

FreezeM

Mooie site, jammer dat hij het niet doet in Firefox maar voor zo'n reisverslag open ik graag iExplorer :) Wat een gave reis is dat geweest zeg! Snel verder lezen.....
#4 - 20-04-2005, 16:50 uur

Ebelix

Fantastisch. Dit is een van de mooiste reisverslagen die ik ooit gezien heb. Een genot om het verslag te lezen.

Heb je deze reis met een huurauto gemaakt?

#5 - 20-04-2005, 18:14 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Mississippi

Ik sluit me aan bij de vorig reply's.
Deze schitterende site verdient absoluut Complimenten!

 ;D ;D ;D
#6 - 20-04-2005, 18:10 uur

Chi Sin X

Heel mooi gemaakt.  Maar ik erger me toch aan het fullscreen ding, ik ben dikwijls met meerdere dingen tegelijk bezig, en dat lukt zo niet, is er een mogelijk dat het gewoon werkt?

En ik mis toch ook de Firefox ondersteuning.

Maar goed, zal SP2 moeten installeren blijkbaar :D
#7 - 21-04-2005, 09:43 uur

remko


Leuk om te lezen dat mijn verslag de moeite waard is om te lezen!
Tja ik hoor inderdaad van her en der klachten over die javascripts, dat fullscreen niet fijn is en dat het allemaal niet werkt met Firefox enzo.
Maar ik heb het verslag hoofdzakelijk voor mezelf gemaakt, en anderen mogen meelezen als ze willen, maar dan moeten ze wel dezelfde instellingen als ik gebruiken, en dat is toch gewoon het meest gangbare: Internet explorer met een scherm resolutie van 1024X768. En iedereen die Firefox heeft, heeft als het goed is ook nog gewoon Internet Explorer als optie.
Het is onmogelijk om zo'n verslag in meerdere versies op te stellen zodat iedereen het altijd perfect kan lezen. Helaas

Groeten Remko
#8 - 21-04-2005, 10:27 uur

hdeweert


LTja ik hoor inderdaad van her en der klachten over die javascripts, dat fullscreen niet fijn is en dat het allemaal niet werkt met Firefox enzo.
Maar ik heb het verslag hoofdzakelijk voor mezelf gemaakt, en anderen mogen meelezen als ze willen, maar dan moeten ze wel dezelfde instellingen als ik gebruiken,
Groeten Remko
Een mooi gemaakte home page. Ik vraag me echter af waarom je hem hier geplaatst hebt. Hij is slecht toegankelijk voor mensen die jouw instellingen niet gebruiken. Ik zou eerst mijn best doen om hem goed bruikbaar te maken voor hem aan iedereen te (willen )tonen.
#9 - 21-04-2005, 11:24 uur
« Laatst bewerkt op: 21-04-2005, 11:27 uur door hdeweert »

remko

Citaat
Een mooi gemaakte home page. Ik vraag me echter af waarom je hem hier geplaatst hebt. Hij is slecht toegankelijk voor mensen die jouw instellingen niet gebruiken. Ik zou eerst mijn best doen om hem goed bruikbaar te maken voor hem aan iedereen te (willen )tonen.
Citaat

Waarom ik hem plaats? Nou voor de 85% van de mensen die hem wel gewoon kunnen zien, (http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=5&id=1990067) en voor de 10% van de mensen die even de moeite nemen om hem wel te kunnen zien door even hun schermresolutie aan te passen of IE te openen ipv firefox. (zoals FreezeM)
Voor de 5% die dan overblijven en graag anders willen zijn dan de gemiddelde internetter, en dan ook nog eens gaan klagen dat het niet werkt pas ik hem niet aan. Sorry

Remko
#10 - 21-04-2005, 12:53 uur

Paulien

Mijn complimenten voor de mooie site.... ik heb er echt van genoten! :)

Super reis overigens, ik heb zo'n ongeveer zo'n reis verleden jaar gemaakt!

Groeten, Paulien
#11 - 22-04-2005, 14:29 uur

Mississippi


Waarom ik hem plaats? Nou voor de 85% van de mensen die hem wel gewoon kunnen zien, (http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=5&id=1990067) en voor de 10% van de mensen die even de moeite nemen om hem wel te kunnen zien door even hun schermresolutie aan te passen of IE te openen ipv firefox. (zoals FreezeM)
Voor de 5% die dan overblijven en graag anders willen zijn dan de gemiddelde internetter, en dan ook nog eens gaan klagen dat het niet werkt pas ik hem niet aan. Sorry

Remko

De site werkt ook prima met -Konqueror- onder Linux  ;D
#12 - 22-04-2005, 14:36 uur

roeieklok

Ik vind dit het mooiste reisverslag dat ik heb gezien.
Erg kundig. Ik vind daarom de negatieve kritiek hierop ongepast.
Remco, keep up the good work!

Erik
#13 - 22-04-2005, 19:45 uur

Sylvia

Aan alle lovende kritieken heb ik weinig meer aan toe te voegen, alleen nog dat de site ook voor kinderen erg leuk is om te bekijken. Een echte aanrader!!
En die mensen moeten niet zeuren over full screen e.d., zijn ze jaloers of zo?

Sylvia
#14 - 22-04-2005, 21:47 uur

onkie

Ja, echt heel mooi! Ik heb 'm zelfs aangeraden bij vrienden om te bekijken! En mijn vriend (die heel veel met computers kan/doet) was ook onder de indruk! :D

Groetjes Anke
#15 - 23-04-2005, 09:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15