Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op zoek naar ideale route (18dgn) om Yellowstone (Denver - Seatlle)

Discussie gestart

Hans B

Ga niet te laat in het seizoen Wop.
Wij komen er net weg t is welliswaar half september maar stervens koud regen sneeuw.
De rangers vertelden ons dat half augustus dit soms ook kan voorkomen. Kou is tot daar aantoe als je je er op kleedt maar 48u regen is helemaal niks.
#16 - 19-09-2017, 03:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Wop

Dat zou inderdaad wel wat goedkoper moeten kunnen.
De helft van die prijs lijkt me echter, gezien het hoogseizoen, wat te hoog gegrepen.
Zeker als je een beetje gunstige (one way)route en overstaptijden wil hebben.
Maar wie weet. Ik hoop van harte voor je dat het lukt. Je hebt in ieder geval nog wat tijd om te zoeken.

Hmm, Op Denver vlieg je al vanaf ff ruim 700...
#17 - 20-09-2017, 15:57 uur

Wop

Daar moet nog zeker en op zijn minst de helft vanaf.

In Augustus ??  ;D ;D ;D

Ja, (Helaas) wel..  Ik ben gebonden aan schoolvakantie en wij zijn ook volgend jaar weer als laatste regio aan de beurt.
#18 - 20-09-2017, 15:58 uur

Wop

Ga niet te laat in het seizoen Wop.
Wij komen er net weg t is welliswaar half september maar stervens koud regen sneeuw.
De rangers vertelden ons dat half augustus dit soms ook kan voorkomen. Kou is tot daar aantoe als je je er op kleedt maar 48u regen is helemaal niks.

Tja dat schiet niet op inderdaad,.   Misschien deze trip pas in 2019 plannen. Dan "mogen" we al half juli met schoolvakantie.   
#afhankelijk #lastig
#19 - 20-09-2017, 16:02 uur

Cees A

Heb je al gekeken naar de prijs voor een retourvlucht naar SLC met een maatschappij die je daar naar toe brengt met een overstap ?
Want nu heb je waarschijnlijk naar de prijs van de rechtstreekse vlucht van Delta zitten kijken en rechtstreekse vluchten zijn nu eenmaal altijd duurder dan vluchten met overstap.
#20 - 20-09-2017, 16:52 uur

Old Faithful

De tickets zijn momenteel schrikbarend duur:

Het is echter nog vroeg, er komen zeker betere kansen. Blijf regelmatig kijken, zodat je de goedkopere tickets niet mist. Er zijn sites waar je een prijsalert in kunt stellen (en dat betekent niet dat je daar per se moet boeken, wel dat je ziet wanneer de prijzen dalen.  ;) )

Juli en Augustus zijn hoe dan ook qua weer de beste maanden om Yellowstone te bezoeken en zelfs dan kan het tegenvallen. Yellowstone ligt nu eenmaal grotendeels dik hoger dan 2000 meter. Veel verschil zit er niet tussen die twee maanden, kwestie van geluk hebben.


Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#21 - 21-09-2017, 01:14 uur
Groet,

Old Faithful

Wop

Tx. all.

Ik blijf bezig met het samenstellen van de route. Echter het kan zomaar zijn dathet (toch) 2019 wordt. Ik heb van de week de offerte voor het opnieuw inrichten van mijn tuin getekend. En geloof me, daar kanje ook van naar de States   :-\
#22 - 26-09-2017, 07:17 uur

Cees A

Jammer van je reis maar soms moet je keuzes maken en Amerika loopt niet weg,
Succes met je tuin.
#23 - 26-09-2017, 09:18 uur

Wop

Dat klopt Cees.

Echter je weet nooit hoe een koe een haas vangt :-)
#24 - 02-10-2017, 07:56 uur

Dirc

Tx. all.

Ik blijf bezig met het samenstellen van de route. Echter het kan zomaar zijn dathet (toch) 2019 wordt. Ik heb van de week de offerte voor het opnieuw inrichten van mijn tuin getekend. En geloof me, daar kanje ook van naar de States   :-\

Je kan toch gewoon kleiner gaan wonen  :dansbanaan:
Een appartement bijvoorbeeld, dan heb je geen tuin.
#25 - 02-10-2017, 20:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15