Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachten in yellowstone

Discussie gestart

Hans Lemmen

Hallo allemaal,

Rond 8 oktober zijn wij in Yellowstone maar we hebben nog geen hotel geboekt. Ik heb al wat rond gekeken maar in het park zelf kan ik niets meer vinden. Alles is al vol. Nu ben ik op zoek naar een motel in West Yellowstone. Heeft iemand nog tips? Weet iemand een goed hotel in West Yellowstone?
Groet,
Hans
#1 - 17-08-2008, 19:42 uur

Yosemite Martin

Als je in het park wilt overnachten (aan te raden) en de xanterra site geeft aan dat er niets meer is, bel dan toch even voor de zekerheid naar :

Reservations
Phone: 307.344.7311
E-mail: [email protected]
Online reservations

Soms zijn er kamers vrijgekomen die (nog) niet op de site vermeld staan.

Martin

#2 - 17-08-2008, 23:25 uur

wim put

Kun je beter in West-Yellowstone reserveren, rond die tijd ben ik daar ook
Succes
Wim
#3 - 17-08-2008, 23:27 uur
usa.eigenstart.nl

Marianne

Ik zie voor 8 oktober nog wel wat mogelijkheden in het park. Misschien lukt het niet om meerdere dagen op dezelfde plaats te zitten, maar zoek enes per dag. Je kunt op meerdere plaatsen overnachten, dat is een goede manier om de verschillende delen van het park te zien. Vanuit West Yellowstone is het nog wel een eind rijden naar bijvoorbeeld canyon of Mammoth.

Marianne
#4 - 17-08-2008, 23:59 uur

maryde

Wij waren in oktober  2006 daar en verbleven een paar dagen in de Days Inn in West Yellowstone, prima kamers. In de bieb daar was het gratis internetten.
#5 - 18-08-2008, 09:22 uur

Hans B

Ik vind West Yellowstone een prima uitgangspunt om het park te bezoeken.
Je zit 100 meter van de entrance.
#6 - 18-08-2008, 11:44 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

vana

Ik vind West Yellowstone een prima uitgangspunt om het park te bezoeken.
Je zit 100 meter van de entrance.

Dat is wel waar, maar je moet elke dag ook nog 14 miles heen en terug rijden tot je bij de "acht"  bent.
Ik zou ervoor kiezen om in het park te overnachten indien mogelijk.
Toen wij dit jaar wilden boeken bleek ook alles vol te zijn. Maar toen ik een telefoontje pleegde naar het park  bleek er nog wel gewoon plek te zijn. Het valt ddus altijd te proberen.

Marjon
#7 - 18-08-2008, 12:52 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Mississippi

Ik vind West Yellowstone een prima uitgangspunt om het park te bezoeken.
Je zit 100 meter van de entrance.

Overnachen bij Old Faithful vonden wij heel leuk.
Een avondwandeling tussen de geisers zonder drukte is dan mogelijk.

#8 - 18-08-2008, 20:18 uur

Marianne

Wij zaten een nacht in de Old faithful Inn, helemaal geweldig! Geen douche en wc op de kamer, maar we hadden de beste kamer die er was, op de hoek boven het balkon, met een raam aan de voorkant en een raam aan de zijkant, met uitzicht op Old Faithful.
Geweldig in combinatie met een of meerdere nachten in Canyon, maar ik geloof dat die in oktober al gesloten zijn. Lake is ook prima, dan kun je tijdens de shcemering eens naar Hayden Valley rijden, prachtig, met veel kans op het spotten van beren en ander wildlife.

Denk eraan dat in oktober de dagen kort zijn en dat het niet prettig is om in het donker te rijden, hou daar rekening mee bij de keuze van je overnachtingsplaats.



Marianne
#9 - 18-08-2008, 21:19 uur

Hans Lemmen

hallo,

bedankt allemaal voor juliie reacties. ik ga dan toch maar even proberen om iets in het park te vinden. verder nog tips om te zien en te doen in het park? we zijn er maar 3 dagen dus we moeten selectief zijn.
groet,
hans
#10 - 19-08-2008, 11:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15