Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachten met camper omgeving Yosemite

Discussie gestart

frank3m

Hallo allemaal,

Ik heb net buiten Yosemite NP voor 3 nachten een plaats gereserveerd bij DIMOND O.
De campingplaats heeft geen electriciteit voor de camper.
Kun je makkelijk met de accu drie dagen overbruggen?
Of is het verstandiger een andere plaats te reserveren MET electriciteit, zoals bijvoorbeeld Indian Flat Campground in de buurt van El Portal??

Groeten,
Frank.

#1 - 25-03-2010, 09:22 uur

Hans B

Wat wil je allemaal gaan doen op de camping?
De waterheater (voor douchen) gebruikt LPG om te verwarmen, de kookplaat gebruikt LPG om te verwarmen, de koelkast gebruikt LPG om te koelen, de oven gebruikt LPG om te verwarmen. Electriciteit gebruik je om de airco's te laten werken, om de magnetron te laten werken. Als je een generator hebt, kan die daarvoor de stroom leveren. Als je het park weer inrijdt, ik neem aan dat je er dagelijks naartoe gaat, laden je accu's toch weer op.

De enige keer dat wij op campings staan, is omdat het dan boven de 35-40 graden is en we de airco's nodig zijn om te koelen. Wij hebben ook een generator, maar dat is een behoorlijk herrie ding en die wil je zeker 's nachts niet horen. Is op campings vaak ook verboden vanwege het lawaai.

Wij zijn afgelopen jaar ik Yosemite geweest en hebben op Buck Meadows geslapen.
Je zit daar al redelijk hoog op bijna 1000 meter, waardoor het 's avonds toch wat sneller af koelt.
#2 - 26-03-2010, 13:47 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15