Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachten

Discussie gestart

kleg

Wij hebben een camper gehuurd van 5 tot 24 juli, mijn vraag is nu moeten we campgrounds van tevoren huren of kan je er zo terecht.
We gaan naar  SF-LV-yosemithe-Zion-en nog meer natuurschoon bewonderen.
Als laatste gaan we naar Laguna seca en dan naar LA  en terug.
Ik begrijp uit al jullie verhalen dat het verstandig is om van tevoren te boeken is dit echt nodig?
Ook nog een vraagje over de navigatie, daar een kopen of hier downloaden?
en telefoneren daar kopen ? ::)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Graag jullie reactie.

Groetjes Karin
#1 - 26-11-2010, 17:42 uur

Marianne

Hallo Karin,
je geeft zelf al aan dat hier aangeraden wordt om van te voren te boeken, en ik denk dat dat inderdaad voor veel campings zo is. Jullie reizen in het hoogseizoen en je gaat veel populaire parken bezoeken.
Ik weet niet of jullie route al min of meer definitief is, maar zet hem eens neer hier, dan kunnen we misschien per plaats/park aangeven wat verstandig is.
Wat je zeker moet boeken is Yosemite; dit moet 5 maanden van te voren. Bestudeer goed hoe dat werkt en oefen desnoods een maand eerder. En let goed op het tijdstip waarop je kunt beginnen met boeken. Zie www.nps.gov/yose voor meer informatie. Alle campings in de vallei (de Pines-campings) zijn goed.
Als je eens een lang stuk gaat rijden en je hebt een overnachtingsadres nodig dan zal het vaak niet zo'n probleem zijn om iets te vinden, maar ik denk dat het ook in de andere parken toch prettig is om iets vast te leggen.
Maar wl of niet boeken heeft veel met persoonlijke voorkeuren te maken en de wens om wel of niet nog van de route af te willen wijken, dus ga op je gevoel af en hou er rekening mee dat je wel extra zult moeten rijden als je net alles vastlegt.

Wat navigatie betreft: wij doen altijd zonder en dat gaat prima. Alles is heel eenvoudig te vinden en ook in de steden staat alles goed aangegeven.
Telefoneren: als je niet gebeld hoeft te worden kun je met een telefoonkaart voor een vaste telefoon volstaan, dat is de goedkoopste optie. Een gsm zal niet overal bereik hebben. Wil je veel communiceren met het thuisfront dan zou je een laptop mee kunnen nemen om te mailen of skypen.

Marianne
#2 - 26-11-2010, 19:50 uur

kleg

Hallo Marianne,

Bedankt zovast voor je antwoord,
Zo gauw we weten hoe we precies gaan rijden zet ik het op het forum en hoop dan op veel reacties kwa campings etc.
Je hoort nog van me.

Groetjes karin :)
#3 - 29-11-2010, 19:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15