Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachting tussen Sedona en Joshua Tree

Discussie gestart

JoeSee

Hallo,

We zoeken nog een plek om te overnachten tussen Sedona en Joshua Tree.
We reizen met kinderen en daarom willen we dit niet in 1x overbruggen, maar knippen we het op. We reizen met tent en zoeken dus het liefst een leuke camping halverwege, wie heeft tips ? patriot
#1 - 14-04-2009, 11:27 uur

melvin

hoi,

wij hebben tussen deze plaatsen in phoenix overnacht, misschien een optie?
hier is verder niks te zien, maar toch misschien wel leuk een grotere stad enzo, misschien winkelen?!

gr. melvin
#2 - 14-04-2009, 20:16 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Marianne

Ik ken geen campings daar, ik ben ook bang dat er niet veel te zien is onderweg. Bovendien zal het heet zijn. Waarom niet in een keer rijden en de dag die je uitspaart op een leukere plek gebruiken?

Onze kinderen vonden het nooit een probleem om eens een hele dag in de auto te zitten, als ja het maar afwisselt, dan hoeft het geen probleem te zijn.

Marianne
#3 - 14-04-2009, 21:20 uur

Ine

Ik zou zeker niet met een tent in of bij Phoenix slapen. veel te heet in de zomer. Bovendien rij je dan via de Interstate, zeker niet de interessantse route.
Bekijk hwy 89 eens, die van Sedona binnendoor afzakt via jerome, Prescott e.d.
Jerome is een oude mijnstad, Prescott is een leuk klein stadje.
Bovendien is dit een mooie route via kleine stadjes en deels door bossn en bergen.
Misschien  is Wickenburg misschien een overnachting waard? Klein stadje en ongeveer halverwege. Er zal vast wel een camping zijn.
Of gewoon blik op oneindig en doorrijden die dag, met regelmatig even een stop onderweg.
#4 - 14-04-2009, 22:47 uur

Bakvet

Cattail Cove State Park, ten zuiden van Lake Havasu City? Heb er niet zelf overnacht, lag wel mooi aan het meer zag ik.

http://azstateparks.com/Parks/caco/

Denk dat je deze vooraf moet reserveren, want lijkt me erg populair.
#5 - 14-04-2009, 23:43 uur

JoeSee

We komen vanuit de Grand Canyon en gaan nu via Lake Havasu. Phoenix en Sedona doen we nu op de heenreis richting de Grand aan.
Bedankt voor het meedenken cheerb cheerb.
#6 - 15-04-2009, 15:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15