Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

overnachtingplaatsen

Discussie gestart

martens

Wij gaan de maand juli een rondreis maken met een camper en hebben geen overnachtingen geboekt. Hoe is jullie ervaring, moet je 's ochtends al contact opnemen met een camping om een plaats te reserveren of is er plek genoeg en kun je rustig tegen 4 a 5 uur 's middags nog een campingplaats krijgen? En hoe zit het in de parken?

groeten Alie Martens
#1 - 27-06-2007, 21:20 uur

Marianne

Nieuw!
Ik heb geen ervaring met een camper in het hoogseizoen, maar ik weet wel dat het in Yosemite waarschijnlijk al niet meer zal lukken om iets in het park te vinden. Je kunt het nog wel proberen als je in het park bent, er zijn kantoren waar je kunt informeren of er nog iets vrijgekomen is. Zorg ervoor dat je voldoende tijd hebt om uit te wijken naar iets buiten het park.
Zo gauw je weet waar je wilt overnachten, zou ik gaan reserveren, het rijdt ook een stuk rustiger, als je weet dat je een plekje hebt. Buiten de parken zal het wel meevallen. Ik weet niet hoe je route is, maar als je langs de kust rijdt, zou ik daar ook alvast gaan reserveren.

Probeer behalve in Yosemite ook in de Grand Canyon iets in het park zelf te vinden, dat scheelt een hoop heen en weer rijden en zoeken naar een parkeerplaats. In het park kun je je met een shuttlebus verplaatsen dus je kunt de camper dan laten staan.

Marianne
#2 - 28-06-2007, 00:23 uur
« Laatst bewerkt op: 28-06-2007, 00:26 uur door Marianne »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15