Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Palm Springs, vacation homes

Discussie gestart

hartas

Goeiendag,

Wij gaan in september naar o.a. Palm Springs en zijn van plan daar een villa te huren. Nu hebben wij een erg mooie gevonden via Desert Vacation Homes.

Heeft iemand ervaringen met dit bureau?

We moeten nml een deposit betalen en we aarzelen omdat dat wel erg "in the blind" is!
Of heeft iemand een suggestie?
#1 - 28-05-2005, 11:10 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2005, 23:32 uur door hartas »

hartas

In een eerdere vraag wilden wij graag info over een bedrijf dat ons een huis aanbiedt in Palm springs. Blijkbaar kent niemand dat bedrijf, dus willen wij verder zoeken.
Wie heeft een tip over het huren van een huis in of nabij Palm Springs , waar een grotere groep (10) een week in kan verblijven?
Deze huizen bevinden zich veelal in gated communities en hebben óf zelf een zwembad óf er zijn meerdere zwembaden in het park. Meestal zit er een golfbaan bij.
Wie heeft ervaringen of een tip?
#2 - 29-05-2005, 22:36 uur
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 22:37 uur door hartas »

Bakvet

Mijn suggestie zou zijn

a) neem eens contact op met Palm Springs Official Visitors Center, Phone: 760-778-8418
b) of kijk op deze website http://www.vacationpalmsprings.com, die biedt meer keus.
#3 - 29-05-2005, 23:16 uur

hartas

Bedankt! Zal ik zeker doen.
Het huis dat wij op het oog hebben bevindt zich in Rancho Mirage. Zegt dat je iets?
#4 - 29-05-2005, 23:28 uur

Bakvet

Er liggen drie plaatsen op een rij, van oost naar west: Palm Desert, Rancho Mirage en Palm Springs. Ik kan er alleen maar iets over zeggen als toerist die er een paar keer doorheen gereden is.

Palm Desert is absoluut de plek met de hoogste onroerend goed belasting(opbrengst) als je het mij vraagt, dat zie je aan alles. Ik weet niet of er mensen met de bus reizen, maar de bushokjes zien er in elk geval fancy uit. Rancho Mirage ligt tussen beide steden in. Het springt een beetje uit de toon met z'n straatnaambordjes die er maar "gewoontjes" uitzien. Er ligt een auto mall. Ik denk dat hier het werkvolk woont, maar ik kan er naast zitten. Je hebt er ook genoeg van die omheinde estates.

#5 - 30-05-2005, 08:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15